Aktuality 22.8.2021 - Nemnirové
Komentáře
Přehled komentářů
Svítá naděje i na politické scéně, včera měl volný blok festival na Letné je na yutubu. Zdá se že vzniká silné hnutí odporu, můžeme je podpořit v té duchovní oblasti dát jim ochranu a sílu v rámci synchronizací. Vidím tři pilíře politický, duchovní a technologický(volná energie) dokázat to spojit a nabídnout to lidem jako masové revoluční hnutí..
Re: Naděje
(Anča, 29. 8. 2021 21:23)
To jo, Volný je proti systému, ale s duchařinkama ani mimozemšťany nijak nepočítají a aby se začala používat volná energie, musí se sundat ropné lobby. Doufám v tu nadnárodní politiku, která by už měla být víc ve vedení GF, teď jsou prý i nějaké ekonomické programy Gesara a Nesara, moc o tom nevím, ale doufám, že něco takového se v zákulisí děje a že je naplánovaný větší globální převrat - jen je to složitá psychologie a to se asi ještě dolaďuje.
Re: Re: Naděje
(Tomáš, 29. 8. 2021 22:55)Máš pravdu volnou energii nikdy neodtajní prostě ji znovu objevíme.. Ropa nebude či velice drahá pokud se moře přelijí zmizí přístavy a tankery se bud potopí, nebo nebudou moci vyložit náklad s tím souvisí Silvino upozornění ,abychom si nakoupili co potřebujem ,zkolabuje infrastruktura po moři a tím mezinárodní obchod.
Re: Re: Re: Naděje
(Anča, 30. 8. 2021 13:08)Jo, jsme od toho, zachránit si civilizaci tak malý kousíček … brání tomu jenom setrvačnost společnosti nasazená od nejhorších ksindlů, co kdy byli pod Sluncem. Je to úleva, už 14 dnů bez těch sviní. Určitě to poleví a vydáme se dobrým směrem.
Re: Re: Naděje
(korendor, 30. 8. 2021 16:52)Při volbách v roce 1996 měla jasnou výhru DEU,ale dle zadání globalčiku vyhrála ODS a výsledek známe dodnes. Už jsou tady obálky z brusele s výsledky voleb. Pamatuji leccos,excesy nějaké Volfové, to tam muže být klidně i Jana Mrencová. https://newtube.app/user/yandex/4QjJy02
Re: Re: Re: Naděje
(Tomáš, 2. 9. 2021 13:50)Korendore i kdyby volby zmanipulovali a ukradli jak v Americe má smysl k volbám jít.. Každý vysíláme do vesmíru koho volíme v jakém světě chceme žít a pokud jsme pak podvedeni je to proti vesmírným zákonům a vrátí se jim to. Pokud jsi však lidé řeknou to nemá smysl stejně to zmanipulují ,nebo budu volit menší zlo a že Volný blok nemusí přesáhnout 5%. Stůjme si za svím at už vše dopadne jak chce at se nemáme před sebou a vesmírem za co stydět na věčnosti...
Re: Re: Naděje
(Svatava, 2. 9. 2021 3:24)
Pokud byste poslouchala Volného na jaře na svobodném vysílači, tam si dovolí mluvit více otevřeně než na fb a youtube a už v jednom z prvních rozhovorů s Mojmírem mluví o tom, že se zajímal o kvantovou fyziku a duchovno nepopírá, ale že jsme podporovali tento parazitický systém příliš dlouho, že už je natolik silný a životaschopný, že jej nemůžeme začít jen tak ignorovat, protože by nás sežral zaživa i bez naší pozornosti, naopak je třeba na něj vyzrát - ovládnout a rozložit jej zevnitř, a to na všech úrovních, tedy i v politice, a od té doby si všímám, že mu to celkem jde. Osobní setkání s Lubomírem Volným a s Marianem Bojkem bylo příjemným zážitkem a uvnitř jsem cítila, že to jsou "naši" - opravdová chyba v matrixu, dva politici, kteří se nenechali ovládnout a přeprogramovat matrixem, ale snaží se jej změnit a doslova rozložit zevnitř tím, že jeho řízení doslova ukazují a dávají do rukou veřejnosti. Líbí se mi to, že sjednotili lidi, kteří se teď scházejí i bez Volného a Bojka a aktivně konají (např. Okamurovi příznivci se bez Okamury sami jen tak nesejdou). Učí lidi, že záleží na každém z nás a že masa lidí dokáže přinutit politiky dělat to, co chtějí občané, a navíc seznamují občany s tím, jak to doopravdy v politice funguje - tím se liší od všech politických stran, které tady doposud byly. Pokud je budu volit, tak s vědomím, že si beru svůj hlas zpět a dávám jej sama sobě, a propůjčiji jim jej pouze pro rozhodování v mém zájmu a ne proti mé vůli, v souladu s vesmírnými zákony- toto je velmi důležité při jakýchkoliv volbách si plně zvědomit a zadat si podmínky, jak a pro jaké účely může být tento hlas použit, neodevzdat slepě svůj hlas jen tak komukoliv pro cokoliv, ani si ho nenechat nikým vzít s němým souhlasem, když jej necháte propadnout, ztratit či ukrást tak, že nebudete volit vůbec... je to magie a "oni" to dobře vědí, ti, co nahoře sedí (mluví o tom např. šamanka Namu na svém youtube kanálu Paprsky)
S Lubomírem Volným a Marianem Bojkem jsem prohodila jen pár vět a můžu říct, že je podceňujete co se povědomí o duchovnu týče, jen prostě nemůžou veřejně mluvit na plnou hubu na facebooku, jinak by je většina lidí považovala za blázny, proto mluví na fb často jen k věci, na svobodném vysílači trochu otevřeněji a při osobním setkání byste se divili :) Jinak jsem měla silný pocit, že je znám, přestože jsem se s nimi dříve nesetkala, měli opravdu silnou auru, takže předpokládám velké duše, asi tu nebudou poprvé (pokud někdo znáte jejich předchozí inkarnace, můžete klidně přispět), rozhodně věřím, že tady mají své poslání jako my všichni a třeba je jejich úkolem právě to, co dělají - třeba je tohle ten způsob, jak si máme pomoct sami a změnit svět :)
Nechtěla bych tady rozvádět žádnou politickou debatu, jen jsem tím chtěla říct, že i tohle může být cesta pro lidi, kteří jsou např. na počátku svého probouzení, třeba se potřebují zatím více realizovat ve hmotě a ještě nepobírají duchovno "za hranou", o mimozemšťanech apod ještě nechtějí slyšet, ale už moc dobře vědí, co chtějí a čemu rozhodně chtějí zabránit a jak říkala Silva, potřebují prostě tuhle cestu a můžou takto tvořit realitu - ať už vědomě či nevědomě, a přinejmenším zpomalit a oddálit hrozby a zmírnit tak následné škody. Podle toho, kolik lidí ještě pracuje pro systém a tím jej podporují, je zřejmé, že jeho zhroucení bude ještě chvíli trvat. Navíc jsme všichni na stávajícím systému více či méně závislí a ač převládá škodlivé a nefunkční, má i světlé stránky - proto se přikláním k myšlence, že než systém úplně zničit a potom tvořit nový, bude lepší převzít kontrolu a transformovat jej k lepšímu postupně, je- li to možné - čím plynulejší tento přerod bude, tím méně škod :) Spolupráce na všech úrovních je potřebná, proto politiku úplně nezatracuji, přestože jí nedávám zásadní vliv - pro někoho to může být jediný známý způsob, jak učinit rozhodnutí o své budoucnosti, a i toto rozhodnutí může přispět k následnému dění na této planetě :)
Re: Re: Re: Naděje
(Anča, 2. 9. 2021 8:00)
Díky Svatavo za informace, je fakt, že nestíhám sledovat třeba ten Svobodný vysílač, ač věřím, že mají plno zajímavých pořadů a rozhovorů, ale jednu dobu jsem byla vším už tak přehlcená, že mi to nevyhovovalo a tak jsem se od všeho odstřihla, abych se z toho nezbláznila. Ale sem tam se na něco podívám.
Hodně lidí mluví o tom Volném Bloku, je skvělé, že Volný nemá nic proti duchovnu, prý je to inteligentní člověk, říká to o něm více lidí... Já to chápu, že je lepší k volbám jít, dlouhé roky jsem nechodila volit, v těchto si musím vybrat, vybírám ovšem s odporem. Asi dám nakonec hlas Volnému, ale ještě vůbec nevím doopravdy. Četla jsem ten volební program a ten mi připadá jak čistokrevná pohádka, spousta nerealizovatelných slibů, navíc je ta strana Volný spojována s DSSS, to je prostě náckovská strana a jestli jsem někoho fakt neměla ráda, tak nácky. Na jednu stranu odmítají veřejně přiznat příklon k duchovnosti, aby nebyli za blázny, na druhou stranu se tady mezi duchařema s mimozemštanama bavíme o tom, že ho budeme volit, ale on se spojil s nácky, což pro mě, alternativku jaksi je dost nestravitelné. To si musí asi vybrat, jestli je za alternativce, nebo za nácky, obojí dohromady je pěkně šílená směska.
Z toho důvodu tomu nerozumím vůbec, jak je to s Volným.
Ale i tak to bude asi jedna z nejrozumnějších voleb, v tom šílenství, že duchaři budou volit nácky. Neuvěřitelný.
Já sama jsem zvědavá, jakým stylem se bude rozbíjet systém, asi taky nějakou transformativní cestou, nechci být skeptická, ale myslím si, že partičky kluků s drdůlkem a holek vykoplých psychicky do kosmu, ty reptiloidní mafiánské struktury nerozloží. Tak věřím, že nám tu změnu pomůžou nastartovat mimozemšťani, protože jakmile tu budou jasně přítomní, přestaneme se bát. A konečně vše nebude jen na bláznivé alternativě, ale zabere i mainstreamový dav, pokud tou dobou už nebudou mrtví na následky očkování.
Uvidíme. Díky Svatavo, zatím volby moc neřeším, ale možná bude volit Volný blok jedna z nejlepších variant.
Re: Re: Re: Re: Naděje
(ŠarMa, 5. 9. 2021 17:18)
Díky Svatavě za perfektní shrnutí, naprosto souzním.
Anči, dnes se jedná o to, jestli jako evropské etnikum vůbec přežijeme, a souhlasím s tvrzením, že jakýkoliv jiný hlas než pro Volňase je hlas totalitě. Nikdo jiný v parlamentu nekonal proti okrajování našich svobod, opozice občas něco mlela, ale aktivně nebránili, přestože mohli. V neparlamentních i nových hnutích a stranách je spousta infiltrátů a béčkových uskupení tradičních korupčníků, tečou do nich velké prachy a oni tancují dle předepsaného scénáře.
Další postřeh je, že tví zmiňovaní "náckové" podporují Volný blok a nikoliv naopak... Daly se dohromady osobnosti s obrovskou lidskostí a odbornou kompetencí - přesně ví, jak vyléčit náš stát... není to postaveno jen na kritickém plácání o chybách druhých. A naprosto jasným ukazatelem je, že jsou cenzurováni doopravdy, ne jen na oko jak někteří flastenci...
Je to úžasná chyba v metrixu, že máme teď možnost všechno otočit... Nepodplacené volební průzkumy, které nejsou pod taktovkou médií, ukazují na volitelnost až 20%, což je přímá cesta k našemu pozemskému osvobození...
Re: Re: Re: Re: Re: Naděje
(Anča, 6. 9. 2021 9:05)
Ahoj a díky za info. 20%, to už je hezké - říkám, v politice se neorientuju, v té klasické, vnímala jsem tu globální mimozemskou politiku, která je nekorektní a pravdivé informace se nedají sdělit, aniž by to někoho nepobouřilo, protože to běželo po kultických linkách. V běžné politice tápu. Nevěřím nikomu. A ve volbách budu volit toho, kdo je teoreticky nejlepší volba.
Už se to tu vykrystalizovalo - Volný, ANS, nebo Klaus.
To DSSS nechápu pořád, ale čert to vem, stejně jako Klausovy názory na minimální mzdu.
Měli by se spojit, tyhle 3 strany, pokud to myslí s tím převratem vážně.
Re: Re: Re: Re: Re: Naděje
(Svatava, 6. 9. 2021 11:16)Děkuji Ančo a ŠarMa :) jsem ráda, že to cítíte podobně jako já, že když už jsme se v minulosti do tohoto systému voleb uvrtali a minimálně jednou v životě už volili, musíme jim teď čelit a vyjádřit svá rozhodnutí jako volbu i ve hmotě, a ne je ignorovat - jinak by se pak nejspíš počítalo s naší poslední volbou z minulých voleb :) člověka vždy potěší, když má někdo podobný pohled na věc :) Když se podíváte, Volný s Volným blokem má opravdu sílu nejen konat, ale i působit na ostatní - tím, že říká to, co bude dělat a pak to taky udělá, ukazuje i duchovnem nepolíbeným bezvěrcům, že pokud člověk koná v jemnohmotném světě, odrazí se to ve hmotě, ale aby to člověk urychlil, musí konat i v té hmotě a nebýt jen pasivní "duchař" - on vlastně ukazuje duchovno tím, co dělá, a neodmítá to přiznat :) Sledovala jsem ho docela dost v zimě a na jaře, když ještě nebyl tak známý a byla jsem dost překvapená, jak se mohl takový člověk do politiky vůbec dostat, ale myslím, že od té doby posunul dost nejen dění v ČR, ale i sebe, navázal kontakty a snaží se propojit všechny "mimosystémové" lidi, hnutí, strany, nepolitická i politická uskupení za účelem "poslední bitvy", kdy se hraje o všechno, tedy o naši svobodu - to si moc dobře uvědomuje a ví, že bez práce ve hmotě je realizace jemnohmotných rozhodnutí do hmoty pomalé a na to není čas (zvlášť, když tehdy většina lidí neměla informace, a proto jako ovce směřovali podle plánů mocných), proto šířil informace, kontaktoval odborníky, a nabádal lidi k tomu, aby se nebáli a nenechali se zastrašit a manipulovat a převzali zodpovědnost za sebe, zjišťovali si informace a pak teprve se informovaně rozhodovali a konali - i svým příkladem (narozdíl od zarouškovaných poseroutků, kteří mluví o odvaze a jak za jejich činy může někdo jiný :) ) Spojováním lidí za konkrétním společným cílem zahájil "volební kampaň" pár měsícu před plánovaným volebním divadlem, čímž docela rozhodil plány mocných, důvěřuje všem a nedá na pomluvy bez důkazů, a tímto je tato síla jedinečná - někteří ho pomlouvají, jiní se ho snaží napodobit, další se ho bojí, ale nikdo na něho nic nemá, proto jej cenzurují všechny média i fb, ale přesto už dnes skoro každý slyšel o Volném a Volném bloku. Předpokládám, že musí mít za sebou velký kus duchovní práce, protože čím větší hrozbou pro systém je (jsme my jako každý z nás, kteří se nebojí svobodně myslet a jednat, tvořit si lepší svět duchovně i ve hmotě), tím více útokům musí čelit a nejspíš má velkou ochranu, jinak už by to dávno neustál. Myslím, že právě toto by mohlo být i naplnění toho proroctví pro ČR z palmových listů - že tady v ČR uděláme něco, co inspiruje celý svět - třeba to, že si vezmeme svoji svobodu a naše hlasy zpět a zespodu uděláme nový systém, aniž by se musela zhroutit civilizace. Postavit si svůj systém zespodu, který stojí na lidech (rodině) a nahradí stávající parazitický systém (otočit pyramidu naopak), je fajn představa, ale realizace už složitější - nikdy to nedošlo do vyšších vrstev a nesjednotilo se tolik lidí, aby to ten parazitický systém položilo... tak třeba tentokrát uspějeme, když změníme taktiku a půjdeme na to zespodu i shora zároveň, ve všech vrstvách pyramidy najednou - nemusíme žít ani jako indiáni v rezervaci s vědomím "zlého systému", ani jako otroci systému, možná si opravdu tento systém dokážeme transformovat zevnitř tím, že do jeho řídících vrstev infiltrujeme své lidi a odtud jeho řízení změníme a přesuneme na nás dole, na rodiny, rody a občiny jako v dávných državách (přes referenda na kopné právo, činnou kompetenci, apod.) Pokud necháme rozbitý systém tak jak je jako parazitický a jen z něj jako jednotlivci horko těžko vystoupíme, nebude dlouhého trvání, než nás zase pohltí - změna je nutná :) Přeji nám všem hodně zdaru a ať se dílo podaří :)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naděje
(Svatava, 6. 9. 2021 11:17)Teď už Volného z časových důvodů nesleduji, jen občas mrknu, ale za sebe můžu říct, že je to jeden z nás mezi poskoky temných ve vládě, je tam sám za sebe a za ty, kteří mu důvěřují, dokáže přiznat chybu, omluvit se, požádat o pomoc, a já mu věřím, protože je to člověk, který svých vlastností a znalostí využívá k dobru svému i dobru druhých - ví, že se někdo jako on do vlády loutek dostal jen díky velké náhodě, která už se při současné vládě nebude opakovat, a že pokud má někdy někdo něco změnit, tak je to právě on a právě teď - ne někdo jiný někdy jindy :) Pokud věří tomu, co dělá, pak je podle mě nepravděpodobné, že by se nechal zmanipulovat penězi nebo výhružkami už jen proto, kolik úsilí do své práce vložil a kolik lidí by zradil, nenechá se zastrašit pokutami, protože ví, o co jde, že cena je daleko větší než peníze a hmotné statky, a že musí jít příkladem, a ne jen říkat, co by všichni měli dělat. Když jsem se s ním na jaře setkala, jeho záměr byl čistý a jeho energie/aura příjemná, stejně jako u Mariana - to mě ujistilo, že je to opravdové. Kdokoliv se s nimi může setkat a promluvit si s nimi. Volný ví více, než říká a píše, i o všech kospiračních teoriích, ukradených dějinách, chemtrails, testování vojenských technologií na lidech, volné energii, uzdravování,..., ale říkal, že je toho tolik, co by chtěl lidem říct a každý den mu chodí tolik nových informací, že nemůže všechno sdílet a jít do podrobností, ale je potřeba se zaměřit na řešení největšího aktuálního problému, bez jehož vyřešení by ostatní informace byly zbytečné a přes obrovskou cenzuru by se stejně k lidem nedostaly, a musí vybírat jen to nejzásadnější, aby to vůbec lidi stačili vstřebat při svých časových možnostech - sama jsem si zkusila, že sledování jeho fb stránky zabere někdy opravdu pár hodin denně, takže mu dávám za pravdu a chápu ho - je třeba nejprve rozložit "kovidovou mafii", která upoutává veškerou pozornost lidí přes média na kovid a jiné podvody a vějičky, a tím nezbývá na volnou energii, mimozemšťany, historické nálezy,... prostě snahy neodhalit pravdu jsou enormní, protože podvodníci žijí ve strachu, že na jejich podvody jednou lidé přijdou a přestanou hrát jejich hru...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naděje
(Anča, 6. 9. 2021 20:13)
Naše snahy něco změnit jsou vždy dobré. Ten princip, jak se duchovní dimenze přenáší do hmotné, se pak projevuje tím, že přijde někdo aktivní, začne reálně něco dělat. Každý nemůže dělat a vědět všechno. Někdo čaruje, někdo dělá vědu, někdo politiku. Je dobře, že se u nás vůbec zrodila opozice proti systému, že chce někdo z EU a NATO a mluví o "demokratickém" vedení jako o mafii. Už to je projev té duchovní sféry, kde byl nastolen řád Stvořitele. Pak se někdo probudí a začne konat.
Bylo by hezké, kdyby dosáhli většího úspěchu. Jen jsou ty strany 3. Volný, Klaus a ANS, je to rozdrobené. Kdyby se spojili a dokázali jasně formulovat co nechtějí a co chtějí, bylo by to lepší. Měli by jasně zaujmout i stanovisko k duchařům, mimozemšťanům a konspiračním teoriím. Ať je jasno, jak jen to jde. Zatím mi to kolem Volného připomíná trochu mysteriozní závoj Q-Anon a myslím si, že nejsme USA a tohle není nutné.
Jde i o to, že vystoupit z EU není žádná legrace a měl by k tomu být většinový postoj. Byl by to běh na dlouhou trať. Ale aby něco vůbec dokázali začít, měli by se dát dohromady, aby byli vidět jako jasně formulovaný názor.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naděje
(Svatava, 7. 9. 2021 15:02)
Souhlasím Ančo, přesně tohle jsem měla na mysli :) Tady u nás se teoretizuje dlouho o tom, jak znovu obnovit systém řízení moci jako v državě a snahy už jsou asi 10 let... už vznikla i bezpeněžní soběstačná společenství, která fungují a inspirují další (kruhy svépomoci, e-koruna apod.), ale ještě nedávno jsme řešili, jak zabránit tomu, aby parazitický systém znovu pohltil tato malá vznikající místa svobody, že by bylo potřeba udělat to ve velkém... a pak přišel Volný a dělá přesně to, o čem byla naše přání vysílaná do jemnohmotných sfér :)
Volný chtěl sjednotit všechny vlastenecké strany, alternativní a všechny, kteří mají alespoň podobné snahy, jako vystoupit z EU a NATO, zákaz prodeje našich občanů pro genetické a jiné experimenty, zabránění rozkrádání republiky a jejího nerostného bohatství (lithium)... založili společne s dalšími stranami, hnutími a jednotlivci Volný Blok a nastavili zde taková pravidla (stanovy), aby nikdo v této politické straně nemohl zneužít svoji moc a nediktoval, jak má kdo hlasovat (problém všech politických stran v parlamentu - hlasuješ jinak než nařídil šéf=letíš a berem místo tebe jiného kývače). Díky zkušenostem v parlamentu to propracoval líp než kdokoliv jiný, kdo tam nebyl a právě díky tajnému setkání s ANS, se kterými jednal o spolupráci a oni ho pak veřejně pomluvili na svobodném vysílači a všude možně (proč? jsou snad podplacení někým?) založil kulaté stoly, které jsou k vidění i na youtube = živá jednání se zástupci všech politických stran a hnutí veřejná, aby je všichni mohli vidět a nikdo tak nemohl šířit lži z těchto jednání (jako ANS, kteří už se s ním pak nechtěli sejít, natož veřejně). Volný blok se spojil s každým, kdo se s ním shoduje alespoň v těch zásadních bodech z volebního programu (https://volnyblok.cz/ostatni/program-volneho-bloku/) a souhlasí se stanovami strany (pravidla, systém fungování strany) a o vystoupení z EU a NATO se shoduje alespoň v tom, že je třeba informovat veřejnost o pozitivech a negativech účasti v těchto organizacích, a pak teprve udělat referendum, kde by se každý občan mohl informovaně rozhodnout - plán, jak vystoupit už mají a není třeba se bát sankcí, úpadku a jiných nesmyslů, jak mnozí straší, protože s EU můžeme obchodovat i nadále jako Švýcarsko a před válkou nás NATO stejně neochrání...
Proč se nespojí s dalšími je otázka dobrá, veřejně vyzval všechny a požádal je o spolupráci i několikrát a když jsem viděla ty kulaté stoly, myslím, že Volný udělal nejvíc, co mohl - každý může posoudit sám :) Existuje určitě i falešná alternativa, tak se možná právě sama odhalila tím, že nechce jednat veřejně, když už i Volný, Silva a další vědomí lidé vystupují veřejně, přestože znají rizika... (jen můj názor)
Současná situace nejen s Volným blokem mi připomíná vtip, kdy hoří panelák a člověk v 10. patře se usilovně modlí k Bohu, aby jej zachránil. Za chvíli přijedou hasiči s plachtou, ať skočí, ale on že ne, že Bůh jej zachrání, a stále se modlí. Pak pro něj přiletí vrtulník, aby si nastoupil, ole on že ne, že Bůh jej zachrání, a stále se modlí, až uhoří. V nebi se ptá Boha, proč jej nezachránil, a Bůh odpoví - vždyť jsem Ti poslal hasiče s plachtou a vrtulník =D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naděje
(Anča, 8. 9. 2021 21:52)
Určitě je super, že ten Volný existuje. ANS jsem nikdy nesledovala, vím, že mají na Svobodném Vysílači pořady, konflikty mezi Volným a ANS nesleduju a neorientuju se v nich. byla bych ráda, kdyby se dokázaly všechny tyto malé strany spojit s nějakým prokazatelným vůdcem, teď se to jeví ten Volný, nicméně je pravda, že to vyžaduje se shodnout na základních bodech a dál se v tom příliš neprobírat. Dejme tomu, že by šlo o základní vymezení se proti systému v členství EU a NATO. Taky souhlasím, že NATO je pro náš stát naprosto nepraktická aliance, která je skutečnou politikou jen papírově trpěnou situací. A pobyt v EU nás může i nebavit, záleží ovšem na většinovém uvažování obyvatelstva. I okolních zemí.
Co mě zaujalo, je ta narážka, že ANS může být falešná alternativa, když se nechce zveřejnit. To já neposuzuju z praktického věcného hlediska, protože jak říkám, o ANS skoro nic nevím, ale trochu bych oponovala. Být veřejný není žádná legrace. Já bych si to nedovolila. V diskuzi si dovolím mnohem víc, než kdybych byla veřejná, můžu si dovolit být v některých věcech odvážnější, překračovat meze dosud vyřčeného a hledat nové záchytné body. Nemám ale zdaleka takovou odpovědnost.
Silva má tu odpovědnost a musí držet směr, který je stravitelný pro skupiny lidí, přeci jen ji sleduje dost lidí, nemůže nijak hodně experimentovat, musí se držet pravidel, poslouchat vyšší vedení. Má větší přehled, má stabilnější osobnost, i třeba astrologickou kombinaci k veřejnému vystupování, než já. Já si zase dovolím být v některých věcech otevřenější, protože můžu. A myslím si, že kdybych říkala dlouhodobě něco, s čím by Silva nesouhlasila, že by přeci jen něco řekla.
Chci tím říct, že neochota jít se vším okamžitě na veřejnost nemusí znamenat faleš. Politika je složitá hra. A to, o čem se bavíme, je exopolitika a to už je spíš na hraně našich možností :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Naděje
(Svatava, 11. 9. 2021 22:13)
Také bych si přála, aby se všichni sjednotili ve společném zájmu našeho přežití a opravdu to vypadalo, že Volný to dokáže - i jeho "konkurenti" uznali, že dokázal více než kdokoliv předtím, jen některé strany se nechtějí připojit z principu, některé proto, že si myslí, že jsou samy natolik volitelné, že by jim to uškodilo, další nesouhlasí s některým bodem v programu, ale většina se shodla v tom, že je to dobrý nápad a jedině tak máme šanci bojovat proti elitářům.
Veřejné/neveřejné - tady šlo o to, že když se sešli zástupci ANS s Volným ještě před oficiálně smluveným jednáním o spolupráci a domluvili se, že o tom ještě nebudou mluvit a sejdou se ještě jednou oficiálně tak, aby podporovatelé Volného i fanoušci ANS viděli a slyšeli, co kdo říká (nikdo nemůže lhát o tom, co ten druhý řekl, protože je to veřejné jednání), tak ANS dohodu porušilo a o tom "tajném jednání" mluvilo, a pak už ses Volným veřejně sejít nechtěli ani vrámci těch kulatých stolů. ANS jsou proevropští, pro NATO a podle těch, co je sledovali, prý i pěkní křiváci - nemůžu posoudit, slyšela jsem jen jednu debatu s nimi na svobodném vysílači a moc mě tehdy nepřesvědčili ani mě to nezaujalo, něco se mi na tom nelíbilo, co říkali, ale toť vše, zato Volný mě na SV celkem zaujal, až tak, že jsem ho našla i na fb, ale každý se může změnit, a tak i ANS či SPD mají šanci a ani Volný je úplně nezatracuje, jen je často vyzývá a tlačí na to, aby plnili své sliby, pro které je lidi volili - to se mi líbí, protože jsem myslela, že není páka, jak politika přinutit plnit své závazky, ale díky Volnému vím, že pokud jde o bandu lhářů s nečistým svědomím, platí na ně odvaha, pravda a čisté svědomí - je vidět, jak se tam Volného a Bojka všichni bojí :)
Re: Naděje
(Dáša M., 29. 8. 2021 21:31)
Tome ahoj(doufám ze nevadí ze týkam). Na Letné jsem nebyla, protože jsem zde s dcerou a máme úplně jiné aktivity. Ale protože fakt vidím „zafačované„ lidi v metru...i některé na ulici a nejsou to vždy cizinci. A taky vnimam to co mi nekteri posilaji jak v te masce nejsem, ja mam obranne stity kolem sebe a ty na tyto lidi posílají ruzove svetlo lasky..
Někteří té energie opravdu potřebují poslat hodně aby se probrali-pokud ovšem chtějí se probrat.
Ano takže kdo ma chuť pojďme podpořit tyto sféry.
Re: Re: Naděje
(Tomáš, 29. 8. 2021 22:46)Ahoj Dášo, to je dobře že posíláš lásku, je to nejlepší ochrana a lidem tak pomáháš..
Re: Naděje
(Laura, 30. 8. 2021 13:34)
No když budou lidi volit Volný blok, který nakonec nedosáhne přes 5 % hlasů, tak se těch 5 % hlasů přičte vedoucím stranám - Anu, a Pirátům.
Proto budu volit SPD, Ti mají v průzkumech 10 %. Takže velká pravděpodobnost, že se dostanou do vedení.
Bohužel tuto skutečnost mnoho lidí neví a volí strany s nízkým počtem % hlasů, a netuší, že svým hlasem podpoří ty strany, které by ve skutečnosti nikdy nechtěli podpořit.
Já bych Volný blok nenazvala jako naději, ale volební past, a hlasy pro démonské strany.
Naděje
(Tomáš, 29. 8. 2021 20:25)