Aktuality 6.9.2021
Komentáře
Přehled komentářů
Víš co, mě je to i jedno, jestli jsem probuzená, nebo ne. Záleží mi na tom zničit NWO a docílit změny kurzu společnosti k 5D a po smrti se vrátit bez problémů na loď, odškrtnout si splněnou misi a dát si dovču. :-)
Na dobývání dalšího sektoru Galaxie už asi úplně nemám, tohle mi dalo zabrat. Zato je tento sektor Galaxie důležitý a údajně když dostaneme tento sektor, tak jsme zlomili původní reptiliánský duch této Galaxie. A to je fér.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Anča, 10. 9. 2021 8:33)
Já myslím Tomáši, že takoví lidé jsou a žijí. Jsou v nich právě velice vysoko situované spirity z Vesmíru, nebo rovnou Kosmu.
Od 5D už je zneužívání téměř znemožněno, protože to prostě nechceš. V tom stavu jsi tak klidný, v míru a přirozeně cítíš lásku ke všemu, že by tě ani nenapadlo někoho zneužívat. Cizí bolest vnímáš jako svoji.
Já myslím, že to přijde, všechno, po čem toužíme, že přijde i to kolektivní probuzení.
Probuzených lidí, pokud takoví jsou, se určitě nemusíš ale obávat. Proč by někomu ublížili, či něco zneužívali?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Tomáš, 9. 9. 2021 17:25)Tak pokud by se pár lidí opravdu probudilo , tak bychom si své problémy vyřešili sami a velmi rychle, nepotřebovali bychom žádnou GF. Problém je že ostatní lidi by na ně hleděli jako na Bohy a oni by toho mohli i zneužít...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Petr, 14. 9. 2021 9:44)
Taky bych si dal pár tisíc let dovču od tohoto všeho. Už příliš slouho jsme se v tom plácali sami proti obrovské přesile.
Kvůli podivnému vesmírnému zákonu "svobodné vůle" která tímto ale zcela přestala být svobodnou vůlí, a začala být nekonečným karmickým peklem.
A okolo lítaj ufoni a nijak nám nepomáhají, protože napojení na ně má jen hrstka lidí, v té mase zombíků. A tak lidi jako Sylvie už padají únavou na hubu, protože Galaktická rada si tu hraje na OSN, kdy její mírotvůrci jen pozorovali, jak za demarkační línií kterou nesmí překročit, chlap samopalem pokosil celou školku s dětmi.
Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Anča, 8. 9. 2021 9:54)
Taky by mě zajímalo, jaké skupiny, nijak to nerozporuju, předpokládám, že to jsou 3 skupiny podle vývoje a inkarnačního plánu. Ti, co inklinují k otroctví a otrokářství a temní by jim jako tyrani chyběli, se budou moci veselit s reptiliány na jiné planetě, koncipované jako 3D vězení, další se přizpůsobí dimenzionálně stoupající Zemi a další budou osvobozeni od karmy na této planetě úplně?
Či tak nějak podobně?
Co jsem si všimla, tak planeta už se léčí a už nebojuje, léčí se a stoupá. Jakékoliv boje proti temným už jsou čistě otázky lidského druhu a planetu s tím už nejde otravovat. Planeta se léčí, budou z toho klimatické projevy, které doufám smetou nejenom část lidí, ale naruší i technologické instalace od temných a donutí jít lidstvo jinou, lepší cestou. Jinak jsem viděla, že podzemí planety je čisté a proto se může nadechnout k léčbě a jenom při povrchu v bunkrech jsou ještě nějací esesáci.
Bývám ale větší optimista, než jak to třeba reálně je.
Skvělé je, že planeta se vydala na ozdravnou cestu a bude zachráněna, uzdravena a myslím, že nový věk si každý představí tak, že bude planeta zdravá a čistá. Kolik lidí tu bude žít třeba za 100 let, těžko říct. Ale věřím, že už nebudou tak zkažení a nebudou otroci.
Technická poznámka
(korendor, 8. 9. 2021 9:24)Kromě smrtfonu,který má volný zadek,že na pařezu vyměním baterii,což je základ,mám při jednání s uřady BLBÝ telefon s funkcemi skoro jako smrtfon.. VYNIKAJÍCÍ... https://mobilni-telefony.heureka.cz/energizer-energy-e241s-lte/
Re: Technická poznámka
(Jirka, 8. 9. 2021 13:29)Takže ho banky berou jako hloupý, posílají při platbě kartou SMS a nechtějí tu "bezpečnou" EU aplikaci ?
Re: Re: Technická poznámka
(korendor, 8. 9. 2021 14:28)O.S. Kaios má svou platformu. Mobil podporuje emaily,ale nepodporuje žádné kokovidové aplikace z Androidu.
Re: Re: Re: Technická poznámka
(Jirka, 8. 9. 2021 16:39)Díky, to by možná mohlo jako argument stačit.
Re: Re: Re: Re: Technická poznámka
(korendor, 8. 9. 2021 18:36)Kaios ma aplikace...Treba je mozne naroubovat internet radio svobodny vysilac a k google mape navic podrobnou mapu s kazdou pesinou jako na mapy.cz.
Re: Re: Re: Technická poznámka
(Petr, 14. 9. 2021 10:17)
Vzhledem k tomu, že KaiOS má linuxové jádro, tak vůbec není hloupý, a má potenciál stejného šmírování jako Android, ve srovnání s opravdu hloupým tlačítkovým telefonem.
A propos, víte jak v angličtině foneticky zní KaiOS ? Jako CHAOS. Není to trochu podezřelé jméno pro "svobodný" operační systém?
naivita youtuberů
(Petr, 14. 9. 2021 10:07)
Mě pořád překvapuje ta naivita, že když lidi přejdou od jednoho korporátního fašisty ke druhému (youtube-vimeo) že se něco zlepší. Ale je to z deště pod okap.
Případně to naivkové dali na nejmenovanou českou video službu, když víme, že naši podpindosi ve vládě, policie, soudy, úřady jsou totálně ve vleku temných. Tuplovaná naivita.
To chce mít opravdu nezávislou decentralizovanou službu na videa. Nejlépe na vlsatním serveru doma na stabilním připojení.
Ava to vše jede přes wifi na nějakém zastaralém vesnickém "telegrafním" DSL od O2 a pak se diví že "jí do toho lezou reptiliáni".
Houby s octem. Lidi jsou jen technicky negramotní, to je ten problém.
Nejlepší řešení asi je mít účet na všech možných video úložnách. A když vám zruší 2 , tak pořád několik dalších zbývá. Třeba z uložto to ještě nemažou, rumble taky ne, a je řada dalších.
Nápad
(Anael, 8. 9. 2021 9:33)
Ahoj lidi, večer ke mně přišel nádherný indigový drak, měla jsem z té dračice velmi příjemný pocit. Dostala jsem takový nápad jak odstínit působení Muskových zařízení na orbitě. Můžeme to zkusit představou jako to dělají jogíni a hvězdní mistři. Prostě vytvořit kolem těchto zařízení štíty na odstínění . Různé druhy ochranných štítů lze nalézt na www.vishwamara.com. Mistři je používají při prozkoumání neznámých oblastí ve vesmíru, kdy nevědí s čím se setkají tak aby měli ochranu. Myslím ,že tohle by neměl být problém.
Pokud s tím máte někdo zkušenosti tak to bude hračka. Předpokládám že Anča a Alena už podobnou práci někdy dělaly. Naposled jsme něco podobného udělaly my ženy při odvrácení útoku tornáda které nám hrozilo hned po té Moravě. Tam šlo o obranné zrcadlení. Tohle bude podobné jenom takový obal kolem toho zařízení. Čím více nás to bude vizualizovat tím lépe. Uděláme z toho neškodnou záležitost pro živé bytosti. Ještě bych poprosila o pomoc ty nahoře. Kdo jste pro?
Re: Nápad
(Anča, 8. 9. 2021 10:02)
Něco takového jsem už zkoušela, jsem ráda, že Silva má informaci, že GF se snaží ty Muskovy technologie nějak oslabovat. Zalétala jsem si duševně v atmosféře a měla jsem z toho takový vjem, že vznikají body, ve kterých se ty jeho vláčky ztrácí, vjedou do nich jako do tunelu a ztratí se - a měla jsem z toho takový dojem, že to není žádná nepřekonatelná technologie, že se to dá oslabit. Asi sotva ty vláčky doopravdy někde mizí, ale zdá se, že v atmosféře a magnetickém poli je dost vitálních čistících energií, které ty jeho technické hovadinky oslabují. Elonovy vláčky nejsou naštěstí tak silné, že by byly skutečně vážně ohrožující, ale nepříjemné to je.
Časem se toho zbavíme úplně. Myslím, že spirituální akce proti té technologii najdou uplatnění.
Re: Re: Nápad
(Tomáš, 8. 9. 2021 16:07)Ty satelity to je technologie fungující na fyzikálních zákonech je to jako chtít meditací při jaderném výbuchu zabránit ozáření. Co ale požádat o pomoc konkrétní mimozemštany aby satelity fyzicky zlikvidovali..
Re: Re: Re: Nápad
(Anča, 8. 9. 2021 21:20)
Né asi :-)
Jenže to je právě o tom, co ty pořád nechápeš.
Oni jsou andělé. Přijdou a počučej. Vidí, že ten ošklivej tě mlátí. Stejně ho milují, protože jsou 5D, pokud i je zrovna nežere do kosti.
Musíš jim ukázat, co mají udělat, protože máš velký velký kosmo nárok je prostě zpráskat do kouličky.
Pak ti pomůžou.
Tak pak dělám body tunýlky pryč s Elonem a oni pak pomůžou, protože mě taky milují.
Je to, jak od stolu řídit válku. Oni spoléhají na nás. My jim děláme svými emočními a psychickými počiny cesty v informačním poli a vytváříme jim kosmologický nárok tyto naše nápady uskutečnit a to to musí jít přes souhlas planety a Stvořitele.
To není jako, říct jim. Né asi, to mě nenapadlo.
Re: Re: Re: Re: Nápad
(Anča, 9. 9. 2021 7:43)
Abych tohle nějak upřesnila - doopravdy je to tak, ty mimozemšťany nestačí zaúkolovat a říct jim, co mají dělat. Když jsem je viděla poprvé, tak jsem jim taky říkala - zažeňte USA, ať nedělá další války, hoďte bombu na ty nacisty v podzemí, dejte pryč elektrosmog atd., atd., a pak jsem si ty skvělé nápady mohla zrealizovat. Duševně samozřejmě. Jenže o tom to právě je, o té psychické práci, kterou neděláme pro ně, ale pro sebe.
Alieni potom vidí, že je to naše iniciativa, naše chtění a ne, že jsme apatičtí a odevzdaní vůdci. A protože jsme proti nepřátelům znevýhodnění technicky, tak nám milerádi pomůžou. Když totiž vidí, že má mnoho lidí odvahu se psychicky prát s negativními technickými instalacemi, klade silný odpor temným a neoblomně si jdou za svým cílem, zdravou planetou a společností bez esesáckých nehorázností, tak mají jednak povinnost nám pomoci a mají taky záruku, že až nám pomůžou osvobodit náš svět, že na nich nezůstaneme ležet a nebudeme je brát jako své nové pány.
A co se týká toho, že když je to hmotná technika, nemá smysl jít proti tomu hlavou, to vůbec není pravda. Pořád platí to samé, celou dobu tohoto převratu. A to se naše hlavy potýkaly s CERN, HAARP, Nibiru, mimozemskými technologiemi, dimenzionálními eminencemi temnot, útoky negativních mimozemských ras, různými vysílači a základnami rozsetými po celém světě. Nejcitlivější vůči mysli jsou nějaké super vyspělé vesmírné dimenzionální technologie, které jsou možná úplně nehmotné, ale to neznamená, že psychický počin proti nějaké hmotné technice je nesmysl.
Není to tak, o to více, že mimozemšťani GF mají reálnou techniku a pomůžou - ale tu psychickou cestu, ten nárok musíme zrealizovat my - lidi.
Jinak by se jednalo ze strany mimozemšťanů o nemístné vměšování a dojeli by na to negativně.
Re: Re: Re: Re: Re: Nápad
(Anael, 9. 9. 2021 12:24)Díky Ani že to chápeš stejně jako já a máš tu trpělivost to přeložit do ,, jazyka techniků a více materialisticky uvažujících lidí. Lépe bych to asi nepřiblížila. Jen znovu potvrzuji že souhlas a počáteční tvorba musí vždy začít od nás ...takový je kosmický zákon o karmě. Jen bych ještě potvrdila že v 5D nemají problém s emocemi jako tady na Zemi a je jen jeden nebo dva archandělé kteří kdysi bývali lidmi ,proto mají k lidem nejblíže a nejvíce je chápou. Zemi má na starost Michael a avatar Vishnua ,ty jsou nám nejblíže . Spolupracují velice intenzivně. Ve své podstatě je jich hodně a každý má nějakou specializaci, jsou rádi když je lidé vnímají a občas jim lidé pomůžou v jejich úsilí. Pokud se lidé snaží, vidí že ta práce není marná, nejhorší je stagnace. Proto jim dnes zase pomůžeme, každá snaha se cení. Nejsme v tom sami, rozhodně ne. Tohle zvládneme.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápad
(Tomáš, 9. 9. 2021 12:59)Tak fyzikální zákony se porušovat dají jen musíte být na úrovni bohů - světelných bytostí jako je Krystus, chodil po vodě ,měnil vodu ve víno.. Nevím o tom že by někdo takový v součastnosti na Zemi žil a tak je nejjednodušší prostě požádat o pomoc mimozemštany, pokud to bude dostatečně velká skupina lidí tak se to může podařit . V minulosti už vládám byla pomoc nabízena ,jen měli dvě podmínky vzdání se jaderných zbraní , jaderné energetiky a možnost učit ve školách lidi za to by poskytli technologii volné energie. Ovšem byli odmítnuti, vlády by přišli o moc a raději se spojili s reptiliany..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nápad
(Anča, 9. 9. 2021 14:06)
Ale to není porušování fyzikálních zákonů. Pořád ve všem platí, že informace formuje tok energie a ta utváří hmotu. A to, co děláme, jsou zásahy v informačním poli, které se týkají těch technických zařízení, vztahu mezi temnými, lidmi a světelnými. O nás jde a tak musíme vytvářet cesty v info - poli. Kdyby se mimozemšťani pokoušeli ty technologie zničit bez naší duševní iniciativy a odvahy, dostali by od toho ránu, jak od neuzemněného elektrického vedení.
Ani nemusíme být zázrační jak Ježíš Kristus.
Tohle se hodně blbě vysvětluje. To jsou velice zvláštní kosmické zákony, které člověk pochopí, až když se ho to bezprostředně týká. Kolektiv lidí může poprosit mimozemšťany o pomoc, to ano, ale pokud do toho ten kolektiv není ochoten dát žádnou další energii a úsilí, tak se to otočí proti těm mimozemšťanům a oni to moc dobře vědí, proto do toho jdou, když vidí, že do toho jdeme taky. My, lidi fungujeme jako uzemnění, doslova. Přes nás a náš kosmologický nárok na obranu a boj proti těm nehoráznostem pak nemá celá akce žádný další odpal.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Informace
(Anča, 9. 9. 2021 13:53)