Aktuality 29.9.2021
Poznámka k 22. minutě: Nikoho nenabádám, aby mi nosil dárky do studia. Jen jsem to použila jako příklad toho, co se mi pár krát již stalo a sice, že jsem dávala slevy lidem v rámci výměnného obchodu, když jsme vyměňovali jejich produkty za moje služby.
Komentáře
Přehled komentářů
Petře - na déšť tehdy meditovalo mnoho skupin, takže pokud má zásluhu p. Z, tak odhaduji 10%, že ponoukl lidi....
Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Anča, 7. 10. 2021 22:33)
Nevím, kdy přesně se konala ta skupinová meditace při akci Zelenky, ale předpokládám v době sucha, což pro mě byla 2. polovina 2019 a tenkrát jsem dojila bohyni Hátor, protože jsem ji chtěla zničit, byla pro mě infiltrace mezi mimozemšťany, mimozemská kráva a byla něco jako vodní démon. Tak jsem s ní zalívala planetu, samozřejmě i naše území. Nemilosrdně a zuřivě jsem jí ždímala :-D
Je fakt, že začátek 2020 jevil velice zázračné schopnosti, děly se zázraky na popud, na přání - bylo to velice ohromující a silné. Jistě se v tom promítly šamanské kouzelnické meditační plány, bylo to kolektivní přání a také se tou dobou začala čistit situace na Blízkém východě, tzn. kouzlo arábie a jejich podmínek na naše území začalo slábnout.
Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Tomáš, 5. 10. 2021 22:46)Skupina Zelenkovců fungovala takto.. Na pokyn Zelenky se vytvořili koordinátoři v jednotlivých městech a krajích republiky. Ti kolem sebe sdružovali příznivce Zelenky a pravidelně jsme se setkávali v malých skupinkách. Koordinátoři se pak setkávali v Praze přímo se Zelenkem a ten je instruhoval jak postupovat. Celkem to fungovalo ,ale časem už Zelenka nedokázal svou slabou autoritou a slabým napojením koordinátory motivovat a ti se vymkli kontrole a skupiny přetvářeli ke své podobě a stávali se z nich nějací guruové , ti normální jako já jsme utekli a zůstali ovečky.. Celé se to rozpadlo a zvrhlo, ale udělala se určitá část práce a jistě to přispělo k nynějšímu vzestupu..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Anča, 6. 10. 2021 8:33)
Jo, to asi pomohlo, ne že ne - já to nechci nějak bagatelizovat, tyto kolektivní práce v informačním poli mají taky jistě svůj dopad, snažím se být uznalá a mít pochopení, jenže naopak to jaksi nefunguje, protože tito duchovní jsou s tím vždycky hned hotoví, s tím, co se děje.
To je samej ďábel, démoni, lidi v duchovní pasti.
Jo, třeba mají pravdu tito chytrolíni a třeba jsem fakt jenom posedlá a hrají si se mnou démoni. Další verze méně duchařská - hrají si se mnou tajný služby s mimozemskýma zbraněmi.
Ale já věřím na ty alieny, protože mám pocit, že ty inteligence jsou vyšší podstaty, než lidské a jejich spirity jsou rozlehlejší a velkodušnější, nejsou nudní, jsou inspirativní a to, co říkají, dává smysl, je tam znát ta vyšší dimenze bytí a chápání.
Jenom nevyznávají duchovní klišé a i k drogám typu marihuana se staví stylem, že to sice není ideál, ale vzhledem k době a nárokům, které máme zvládnout, to je podpůrný prostředek a že je to tisíckrát lepší, než brát antidepresiva, nebo antibiotika. Jen je důležité, aby to nebyly vietnamské podlampovky a ta rostlina věděla, co je Slunce.
Netradiční, nekonvenční a nekorektní.
Mě už tito tradiční duchovní dost iritují. Všichni hned vědí, že jsou to démoni. Aniž by měli reálně ponětí, co to je doopravdy.
Můj léčitel, který je dnes už po smrti, to ze mě exorcistický vyháněl, vždycky mi řekl: jsou to démoni a protože jsem v něm viděla autoritu, tak jsem tomu uvěřila. Mysl funguje tak, že jakmile něčemu přestaneš věřit, tak ta mocnost nad tebou ztrácí kontrolu, pak stačí nějaký zásah zvenčí a věc se odkýbluje - důležitá je ale vlastní mysl a její nastavení. Tak to takhle vždycky šlo, já se 3 roky snažila žít "normálně", aniž by mi kdo kdy vysvětlil, co to bylo a PROĆ jsou to teda vidiny, halucinace a démoni, když to vidělo víc lidí, jde to vyfotit a podle mých zážitků to tak není.
Po 3 letech se vždy celá záležitost vnutila znovu, protože ty alieni tady jsou, ti nepřátelé tu byli taky a nějaký obelhávání je nám opravdu houby platný.
Duchovní se bojí jak haranti reality, exopolitických reálií a mimozemšťanů.
A štvou mě, jak jsou se vším vždycky hned hotoví.
Ne, nebyli to démoni, byl to konflikt mezi plazoidy a Galaktickou federací o tento svět.
A ta válka v náš prospěch vyžadovala obrovské oběti na individuální úrovni, obrovskou odvahu a otevřenou mysl, těžko se to dá vysvětlovat.
Dokud něco nebude jasné, tak by si měli dát duchovní s těmi svými přechytračelými odsudky oraz.
Nějakej křehkej Zelenka s naivními tezemi si myslí, že ví co to jsou Reptiliáni? Ti do něj možná tak z legrace trochu drkli, aby si myslel, jak to zvládnul a mohl těmi svými přizdi....ými teoriemi a odsudky dělat zlo, tak jak jim to vyhovuje.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Anča, 6. 10. 2021 10:13)
Já jsem podle toho děsně démonského příběhu sešlého z cesty v duchovní pasti vlastně nasazená inkarnovaná mimozemšťanka z hibernovaného těla někde na lodi. Tak je logický, že mám z mimozemšťanů radost a když mě kontaktovali, měla jsem pocit, že konečně je tu někdo normální, kdo nemá zapotřebí lhát, přetvařovat se, nadýmat se s vyšinutou jednosměrnou obsesivní duchovností.
Jenže pro lidi jako takové jsou mimozemšťani nepřátelé, něco divného a něco nad jejich možnosti chápání.
Bůhví, jak tohle dopadne. Mě by nenapadlo, že bude vůči alienům tak brutální odpor a nedůvěra, protože to sama neznám, tak jsem nic takového nenapočítala.
Sice mi říkají, že kontakt v plánu je, ale žádné záruky v této věci zřejmě nejsou.
Takže se možná lidstvo zřítí, protože co by dělali bez ďábla, démonů a středověkých náboženských tezí.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Tomáš, 6. 10. 2021 11:10)
On Zelenka má svou pravdu ,která odpovídá jeho duchovní hladině , dál než na astrál se nedostane a tak řeši přisedlíky, ochranná vajíčka a reptíky.. Ve vyšších hladinách -dimenzích už nejsou reptíci ,galaktická federace boje a tam je zase jiná pravda a jiné prostředky k dosažení cílů jednodušší elegantnější a účinější, které snadno mohou měnit i naši realitu a tohoto využívají indiánští šamani nejvyššího stupně, Silva ještě potřebuje oltáře a další věci jako ochranu proti černé magii, oni už nepotřebují vůbec nic jako Kristus. Čím blíže ke zdroji tím jsou věci jednoduší a pravda zdřejmější.
Já z Tebe mám pocit že si málo věříš ,věř ve své ego a ve svou duši v to že jsi úžasná bytost dobra a lásky... Moc řešíš GF oni nejsou tak vysoko ,aby nás mohli úkolovat a poučovat. Reptiliáni jsou nižší bytosti i když technologicky dál , nejsou schopni lásky a horní světy jsou pro ně uzavřeny. Náš potenciál je podstatně vyšší než většiny ras v GF a jak říkají šamani jednou je povedeme a přetvoříme v něco lepšího. Zdá se to jako mluvení z cesty vzhledem k naší současní situaci ,ale to je naše budoucnost protože jsme děti bytostí světla..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Anča, 6. 10. 2021 11:18)
Já jsem z tohohle nešťastná.
Já radši budu ten méněcenný debil proti člověku z Galaktické federace - těším se domu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Anča, 6. 10. 2021 11:52)
Duchovní alternativa, ta masová v Čechách, už je v Zelenkově pytli v heslu "buď sluníčko, nevěř GF". Takže jsme v p...ytli.
Doufám v tajné služby a zákulisní politické vyjednávání - pokud to zrealizuje armádní a politická garda, ti co mají doopravdy zodpovědnost a jsou lidi a mají svědomí, to setkání s alieny, tak se sluníčka určitě přizpůsobí, jsou poddajná hmota.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Anča, 6. 10. 2021 13:03)
Jo, popravdě řečeno jsem úplně konsternovaná tím, kolik je proti Galaktické federaci pomluv a nesnášenlivosti - podle mě to dělají temňáci, ty je pomlouvají, jak jen můžou.
Já je znám, jsou fajn. A nedává mi smysl, aby byly bezprostřední sféry nad námi špatný a nějaký bůhvíkolik D je fackovalo.
Nedává mi to smysl.
Ale to je jedno, protože naštěstí ve skutečnosti nezáleží na duchařské alternativě, ale na tajných službách a oficiální politice.
Zatím nám všechno vycházelo skvěle, děl se non-top zázrak, někde to muselo běžet na dluh. Nejdřív začali GF pomlouvat nějaký temný infiltrace v Plejádách, dále je pomlouvá asi kdekdo. Mají špatné jméno, naprosto neprávem a už jsem z toho unavená.
Naštěstí tato otázka už není na několik desetiletí, ale na pár příštích let, takže uvidíme.
CZ alternativa se ke GF otočila zády, já s nima zůstanu - i kdybych měla jít po smrti "za trest" k nim, chci být s nima, jsou nejlepší, koho jsem kdy v životě poznala.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Tomáš, 6. 10. 2021 14:59)To jsme si nerozuměli dnešní ničení DNA si lidi dělají sami a je to dobrovolné , mluvil jsem o zablokování 12vláknové DNA na úroven pouze dvou vláken pro holé přežití po pádu Atlantidy ,kdy se Země stala vězenskou planetou pro duše a řada jiných civilizací ve vesmíru sem odkládala své nepohodlné duše k uvěznění. Dnes už toto vězení neudrží ,dochází k vzestupu a znovu povstaneme a obnovíme Atlantidu. My jsme už v 5D byli není to pro nás nic nového a také je třeba si uvědomit že nejsme lidé ,ale spiriti můžeme obnovit svou DNA a cokoliv budeme chtít ,pouze nás svazuje výchova co je a není možné a kolektivní vědomí co formuje tuto realitu.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Anča, 6. 10. 2021 15:49)
Snad jo Tomáši - taky si přeju, aby to už bylo. A pořád doufám, že se podaří zachránit i lidstvo jako druh, který by tímto měl být definitivně osvobozený. Ale už ztrácím optimismus, protože teď už to nejde podle žádných zázraků, ale je to na lidech jako takových. U nás jsou jedinečné podmínky - bezpečí, hmotný dostatek, vzdělání, přístup k informacím a kosmické proudy skrze zem. A přesto, když vidím ty mydlinkový žvásty viz. Zelenka a neporozumění technokratické současnosti a nechápání co situace vyžaduje, všichni jak zdrogovaný v pohádkách, tak mě pouští optimismus.
Ale už se ani nedivím, musela jsem být optimista v situacích, kdy to vážně snad ani nešlo, to jsem to vydržela, teď už to není na nás, externistech, ale na lidech, tak už to vidím taky skeptičtěji.
Doufám doufám, že jsme předurčeni ke svobodě.
Přinejhorším lidský druh zanikne a planeta bude čistá a svobodná. Otrocká verze ve skutečnosti není možná - pozabíjeli by nás alieni, už by na tohle neměli nervy, navíc svobodný Vodnář se s totalitou vylučuje.
Takže buď svoboda, nebo nic.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Petr, 6. 10. 2021 21:30)
Má to určitou logiku. Když zneužiješ své schopnosti dané Stvořitelem ke zlu (černá magie apod) tak o ně logicky přijdeš. A musíš se vyhrabat zpátky na vysokou vibrační úroveň abys je dostala zpět.
Myslím že i slovani se rozhodli nevrátit se do vysoce technologické civilizace, a raději zvolili kmenové společenství v přírodě. A pěstování morální úrovně místo technologií.
Což se ukázalo jako naivní, protože i s klacky a kameny (resp. s bronzem) dokázali vybudovat temní otrokářské říše starověku.
A mezitím slovani přišli nejen o arktickou hyperboreu která se proměnila v ledovou pustinu, ale i o mírné lesostepi sibiře, které se staly nehostinnou zamrzající bažinou.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Tomáš, 6. 10. 2021 12:40)
Ty chceš důkazy jasně vědět jak se věci mají, tě chápu když jsi v kontaktu s GF a zrovna moc pěkně o nich ostatní nemluví.. Je šamanská technika vytělesnění, kdy duše opustí tělo pak můžeš jít za těmi co s tebou komunikují a poznat co jsou opravdu zač zda tě jen nezneužívají. Myslím že je tady stále velká frustrace z pádu Atlantidy a k uvěznění našich duší blokováním 12vláknové DNA na dvě vlákna, prý dle rozhodnutí GF, tak je jasné že my co jsme byli Atlantani je nebudeme blahořečit, až obnovíme naši původní podstatu a poznáme pravdu bude muset dojít k velkému odpuštění... Z mého pohledu se GF angažuje proto že vzestup nelze zastavit a mají z nás strach, zvláště když se do toho montují i naši tvůrci z vyšších světů , ti mají vlastní Alianci světů a pracují nezávisle na GF a hlavně konají at už stabilizace slunka pomocí sfér a ochrana života na Zemi před solárními gama záblesky. Jen perlička jedna ze sfér průhledná obří koule se pohybovala kolem Měsíce a Americká armáda na ni vystřelila ze svého částicového laserového děla co má v Austrálii ( používá ho na sestřelování ufo), výsledek byl ten že koule jak houba nasála všechnu energii rozzářila se a vrátila ji zpět no ze základny toho moc nezbilo.. Dále máme příslib Aliance světů že nám pomohou i v přímém boji a přistanou na povrchu Země ,ale bude to až bude nejhůř myslím že tak jak je popsáno v Bibli..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Anča, 6. 10. 2021 13:35)
Fakt třeba nevím, co by mělo GF z zotročování a oslabování člověka, proč by se nás jako měli bát a ničit nám DNA, kdo tyhle nesmysly vymýšlí? GF už má člověka a jeho neuvěřitelné cennosti leda tak plné zuby, už to trvá dlouho, tady má člověk finální šanci a postup, nebo finální konec.
Vyhrát válku za enormního utrpení, to jo, to můžem a dál se stáhnout, protože 12D temňák a pomluvy z Plejád mají prostě pravdu.
Na začátku Vodnáře pád do otroctví znamená definitivní konec rasy.
Kdyby to tak dopadlo, nebudu se divit.
Člověk je silný jen na planetě Zemi, tady má jedinečné vlastnosti. Bez planety je to zparchantělá rasa, která se neudrží.
A ty jedinečné vlastnosti i tady na planetě časem ztratí, protože jak jsem tuto vlastnost viděla, je to jen výjimka způsobená extrémním náporem temných, kterou dal do vínku Stvořitel - jedinečná vlastnost v jedinečném momentu.
Alieni mi říkají - do žádné další mise už nejdeš, už tě nikam nepustíme! Cítím to stejně, bylo nutné zachránit planetu a dobýt galaktický sektor, osud lidstva už mi taky začíná být velice volný.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Tomáš, 6. 10. 2021 15:14)Je to stejné jako děti ,které se narodili v koncentračním táboře, mysleli že takový život je normální ,proto že nic jiného nepoznali. Duše je v této realitě uvězněna a vytváří se umělá identita naše ego. Naše podvědomí-duše se snaží spojit s našim vědomím -egem ,ale bez výsledně je uvězněna jen občas problesknou vzpomínky na minulé životy ,nebo různé vlohy a inspirace. Nyní mříže vězení padají a věznitelé mají velký strach...
Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Anča, 5. 10. 2021 20:29)
Já myslím, že by se tyto jasně uvažující harmonické duchovní autority měly taky trochu vzpamatovat a uvědomit si, že když o něčem prostě docela normálně nic netuším a nikdy se mi nic takového nestalo, tak o tom nerozumuju jako o "duchovní pasti".
Naopak, ze svého zážitku mám zkušenost, že mega mega duchovní past bylo právě to, co předvádí Zelenka. Uměřenost, hlídat si čakry, pouštět si meditace, odsuzovat mimozemšťany, držet se v nepoužitelném ovčím stadiu v souladu s reptiliánským systémem, ztrácet čas a být duchovní.
Ještě že jsem duchem anarchista, protože kdybych dala na autority, tak jsem se rozplácla, protože paprsek smrti od NWO není "srdeční čara na 40%", ale paprsek smrti od NWO.
A i tak mi tihle rádoby mudrci, jak se vyznají, hodně ublížili, protože jestli tohle má být ta pravda, tak jsem tedy už nenávratně v pekle a nic a nikdo mi nepomůže. Jedině to, že jsem měla vyfoceno, co jsem viděla, mě uchovávalo ve stavu, kdy nic nedávalo smysl a muselo se jít dál, ať si kdo chce co chce plácá.
Tihle lidi drželi všechny při zemi, bez dimenzí, bez odvahy, všechno exopolitické je podle nich "past". Nikdo o tom nic neví a ty, o o tom chtějí mluvit, ty odsuzují. Takové rádoby autority.
Já se mu taky nepletu do procent a čaker, tak proč tito lidé jsou se vším hned hotoví?
Musí předstírat, že vědí všechno o duchovních věcech.
Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Ivana , 6. 10. 2021 10:38)Zelenku jsem občas sledovala je pravda, že má občas zvláštní názory na věci, které známe z vícero zdrojů plně jinak. Nevím, ale mě na něm něco vadí, ale nedovedu vysvětli co ještě jsem na to nepřišla. Jinak s přisedlíkem jsem se setkala osobně. Je to už asi 10 let kdy jsem byla u kartářky a ta věděla, že mám v rukou uzdravující energii, tenkrát jsem ji měla krátce a ona, že si mě vyzkouší ať se podívám jestli jí něco není. Tak se postavila já si stoupla za ní a rukama u těla jsem jí jela od nohou nahoru a v zádech nad pase jsem cítila bolest což potvrdila a když jsem dojela k její hlavě tak najednou jako když vás někdo kopne do žaludku, normálně mě to ohnulo a bylo mi zle. Tak jí to říkám, ale vůbec jsem nevěděla co to bylo. Za chvilku mi bylo dobře a mazala jsem domu. Asi za měsíc když jsem jí potkala tak mi vyprávěla, že to volala kamarádce a ta jí řekla, že je to pravděpodobně přisedlík. Jela k ní a ona jí ho odvedla, byl to její vlastní dědeček a já to prý chytla z první ruky.
Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Anča, 6. 10. 2021 11:05)
Zajímavý příběh. Což o to, nepopírám nějaké přisedlíky - duší a vlivů, přirozených a spirituálních, i technických, je v tomto světě spousta. Prostor je zapráskaný děsivou událostí, děsivou válkou a možností se osvobodit, jen to není zadarmo. Takže v tom lítají všechny možné vlivy.
Co ale zpochybňuju, jsou praštěné Zelenkovy semináře, "jak odstranit přisedlíka". Já si zažila svoje a opravdu žádného přisedlíka neumím odvést, nepokouším se o to. Tak už vidím, jak běžná pani, která má jenom zvýšenou senzitivitu, si poslechne Zelenku a je z ní exorcistické eso.
Sama ze sebe jsem musela dostat spoustu vlivů, byla jsem zabržděná, zpomalená, zasekaná, v těle plno umělých parazitických forem života, s alieny jsme to postupem let ve válce dostávali pryč, psychické toxiny jsem vyprášila v dynamickém procesu, kdy šlo o to, vše pořádně roztočit, aby odpadalo předsudečné myšlení minulé éry.
Mě na Zelenkovi na první pohled vadí jeho tělesná a psychická konstituce mírně rozvrzaného, korektního tradičního křehkého naivky, který si evidentně hodně lže do kapsy, nebo je to vědomě prolhaný člověk, co dělá pro temné.
O všem dělá přednášky, ale čemu z toho doopravdy rozumí, jestli rozumí aspoň těm čakrám a procentům jejich otevřenosti, ať se věnuje tomu.
O exopolitice ať laskavě nemluví.
Protože tyhle nefunkční návody proti silám zla a super zabržděné postoje bez odvahy, držící se starých uměřených náhledů, které sem byly nasazeny Reptiliány jako zbraň proti nám, abychom zůstali bezzubí, zranitelní a hloupí, škodí.
Re: Re: Re: Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Ivana, 6. 10. 2021 11:24)No v tomhle máte pravdu, že dalo by se říct úplný laik dovede odvézt přisedlíka. Vždyť může sednout zas na něj. Já bych se teda do toho nepouštěla. Lepší je požádat o pomoc někoho zkušeného nebo nanebevzetí mistry apod. Nikdo neví co to může být za entitu nemusí to vůbec být jen duch. A to už pak je práce pro někoho jiného. Mě se občas stávají takové příhody, že si myslím když nad tím uvažuju, že jsem asi blázen. Třeba loni v létě když jsem šla se psem tak v jednom místě jako když vás něco studeného chytí za nohu nad kotníkem. Nevěnovala jsem tomu pozornost myslela jsem, že se mi něco jen zdálo. Druhy den když jsme šli zase na procházku, chodíme stejnou trasu tak se mi v tom místě stalo totéž jako když se vám něco studeného omotá okolo nohy . Měla jsem z toho špatný pocit a i trošku strach. Třetí den v tom místě už mi obavy, že se to zase stane tak nějak vytanuly na mysli a vtom se ozval hlas ,, nemusíš se bát už jsem to zabil'' tak jsem se tak trošku zarazila, ale až později si uvědomila, že už na mě nic nesahalo a ani další dny potom. Vím, že se mnou někdo pořád chodí a i doma je semnou a chrání mě. Cítím ho a někdy i vidím, ale jen v duchu. Je to mladý blonďatý muž. Je možné, že je to nějaký mimozemšťan těžko říct, ale vím, že mám ochranu.
Stejně jsme podle Zelenky v duchovní pasti
(Jana Emerenzie, 7. 10. 2021 8:40)