Aktuality 28.10.2021
Komentáře
Přehled komentářů
Ivane bod č.4 vnímám to tak i já. Přeji si aby se alieni zviditelnili veřejně a nejen to. Pracuji v sociálních službách a už jsem unavená z té kovidšaškárny z těch megalží v médiích a debilizování lidí, kteří pak šikanují svoje okolí !!! Děkuji Silvě za nové informace.
Re: co dělat prakticky?
(adalgar, 29. 10. 2021 15:04)Prakticky se procitit do situace obeznámení se se stavem po opuštění těla. Je zdrávo si tam uhlídat těch 15sec SVĚTLA.čili ZDROJE.
Poděkování
(Anael, 29. 10. 2021 1:51)Děkuji ti Silvo za informace. Chtěla bych říci, že včera snad už konečně došlo k definitivnímu vyčištění podzemí .Vyházely tam poslední zbytky negativních a zachránili ještě nějaké hybridní bytosti které odvezli na Měsíc. Další věc která byla uskutečněna je ,že asi před pár týdny byla do našeho hvězdného systému přivezena technologie ,která se používá k usmrcení chobotniček mimozemského původu které pocházejí od NEBU (šestice vládnoucích negativních Orionu) a které byly implantovány do injekčních roztoků ,které měly způsobit přeměnu organismu pro přímou transmutaci genomu pro hybridizaci . Tyto chobotničky jsou vnímající bytosti s vlastní inteligencí a měly být řízeny a spojeny s ovariálním úlem v Orionu. Tento úl je nyní odpojen od hvězdného systému, takže ke spojení nedojde ale způsobí to hodně poškození genomu . Jsou nebezpečné i když jsou mrtvé. Pomocí vysokých vibrací ,frekvencí spojenou se specifickým elektromagnetickým zářením vznikají určité klíče ,frekvenční klíče kterými nyní bombardují planetu aby tyto chobotničky zlikvidovaly. Může se použít i zvuk nad 4000 Hertzů aby byly usmrceny. Využívají přitom magnetických proudů Země aby s nimi byly v rovnováze i kvůli rovnováze všech obyvatel Země. Dělají to rovnoměrně po celé Zemi aby zničili nejzlomyslnější technologii v této galaxii. Lidé budou potřebovat dlouhou rekonvalescenci pokud si to nechali aplikovat. Budou sem postupně zaváděny technologie, lékařské technologie které mají nyní k dispozici na Měsíci. Díky těmto frekvencím můžou někteří lidé slyšet velmi vysoký pískot v uších nebo v hlavě. Díky Andromédské Radě ,která tuto situaci předvídala a upozornila Konfederaci Světů ,mohlo být uskutečněno vysazení hvězdných duší na Zemi z řad dobrovolníků a rození se sem jako pomoc Zemi a lidstvu. Nyní máme i svou lidskou hvězdnou flotilu. Teď už je jen na nás jak se vypořádáme s lidmi kteří s nimi spolupracovali protože ti už tu žádnou podporu nemají. Jsou pryč nebo byly zajati, někteří jsou ve stázi. Nemají už žádnou moc, skončili. Tohle už za nás mimozemšťani neudělají toto je v naší kompetenci, taková byla dohoda. Jestliže někdo vystavil lidi takovému nebezpečí vědomě ,měl by se z toho zodpovídat. Hraní na pitomce nepomůže existují totiž důkazy. Stačí jen těch televizních přenosů co bylo ...aj.aj.
Re: Poděkování
(Anča, 29. 10. 2021 8:30)
Velice zajímavé vyprávění. Velice doufám ve 2022, kdy by se již měly dát události do pohybu, protože skutečně nevěřím v iniciativu lidstva za svoji záchranu, která by přišla bez přímého kontatu s mimozemskými civilizacemi a základního odtajnění,
Trochu mě děsí ta "vesmírná lidská flotila", něco takového se děje již dlouhé desítky let a nikdo nás neinformoval, kromě několika insiderů, kteří znali např. projekt "Solar Warden".
Jak je to s tím Elonem Muskem? Já Elona ráda nemám, myslím, že to je hračička od temných, nechce se mi věřit, že by s ním kdokoliv z galaxie, kdo má rozum, uzavíral nějaké smlouvy o jeho napravení se.
Re: Re: Poděkování
(Anael, 29. 10. 2021 10:34)Upřímně Elonovi Muskovi nevěřím, věřím těm co ho hlídají. Také věřím že je možné aby změnili i ty největší potvory, chce to ale čas, spoustu času. Od malička věřím že nikdo nemůže být zlý jen tak, vždycky je něco co ho k tomu dohnalo. Zlost je jen projev naprostého zoufalství a dlouhodobá zlost je jen už ze setrvačnosti. Žádná bytost která má duši nemůže být dlouhodobě vystavena jakémukoliv stresu. Potom u ní, pokud není stres vyčištěn ,dojde k jakémusi obalování do takové energie která časem ztvrdne a udělá krustu. Setkala jsem se s tím i u lidí kteří viděli zemřít soustu lidí, viděli spoustu utrpení . Dělají si tím energetickou ochranu aby je to nezasahovalo. Jenže lidé s duší tím většinou ublíží sami sobě nejvíc. Ti lidé nebyli zvyklí plakat a hráli si na hrdiny. Chodili po doktorech, cpali se prášky na nervy a tím si to ještě zhoršovali. Až když přestali hýbat rukou přes jakoukoliv zjevnou příčinu, skončili u nás. Jednalo se především o záchranáře, hasiče, většinou to byli muži. Když jsem na ně sáhla byli velmi tvrdí. Když jsem jim řekla co vidím že prožili ,našli důvěru začali se uvolňovat a hlavně plakali, hodně plakali, pokaždé plakali. Tohle je zachránilo , energie do srdeční pleteně a doteky, masáž dráhy nervu ,který se nazývá Nervus Brachialis, prochází celou levou rukou od malíčku až hrudní páteř. Ovšem dlouhodobá zátěž trvá přiměřeně dlouhou dobu. Proto věřím že na vše se dá najít způsob léčby. Také věřím že nikdo se jako ,,hajzl nenarodí,, vždycky je tam nějaký důvod. Strach bývá většinou prvotní příčinou k neštěstí jakéhokoliv druhu bytosti. Ti primitivní přechází do útoku, ti chytřejší utečou a ti moudří se ptají na příčinu a hledají řešení. Někteří bohatí lidé mají také z jakéhosi nejasného důvodu strach že nedokáží zajistit komfort pro své blízké. Většinou jim ani tak nejde o sebe ale o jejich rodinu. Tak se stanou štvanci vlastního chtíče a z nějakého důvodu mají posunutou hranici ,,normálnosti,,. Většinou se vždy najde něco v minulosti co je k tomu nutí. Nebo měli náročné rodiče kteří si cenili pouze lidí kteří něco dokázali a oni jako děti trpěli nedostatkem lásky a pochopení ze strany rodičů a výsledkem je pak dosažení určité mety jen aby to těm rodičům nandali že jsou lepší a že teď už konečně je za to musí mít rádi. Nebo je Elon také nějaké to hvězdné dětsko ,které se ale dalo na špatnou stranu. Neznám jeho dětská léta a rodinu abych dokázala odhadnout vliv do jaké míry je to genetika a do jaké míry ho formovalo prostředí ve kterém žil. Lidská psychika je velmi složitá a lidé se nedají zaškatulkovat .Každý jeden je velmi individuální ,je to v tom že tu téměř všichni máme odžitou předlouhou dobu a zkoušky kterými musíme projít abychom se stali komplexní bytostí. Na to aby jste se stali schopni někoho v klidu vyslechnout a pochopit jeho jednání musíte být oproštěni od předsudků a nedělat si žádné předpoklady. Pak záleží jak naložíte s informací kterou obdržíte, ta forma informace není jen ze slov dotyčného, je to jeho energie která jde z něj, z jeho celkového vyzařování ,chování když je o samotě, když je v prostředí kde se cítí bezpečně tam teprve poznáte kdo opravdu je a ne na co si hraje že je.
Re: Re: Re: Poděkování
(Anča, 29. 10. 2021 11:23)
Taky Elonovi nevěřím a doufám, že ho někdo hlídá. Jak popisuješ svoji zřejmě léčitelskou praxi, musím souhlasit s myšlenkou negativního působení stresu. Taky jsem se stala zlou až po dlouhodobém stresu - ta čarodějnická válka dala zabrat, notně se mi snížila nervová kapacita na běžné konvenční diplomatické přístupy a již se nemohu dočkat té kontaktní události, protože sama za sebe cítím, že mě z toho stresu vysvobodí až tato událost a tady moje zátěž mise končí. Ač se samozřejmě sama snažím i je mi pomáháno ze strany GF, se stresu z této události zbavit. A taky jsem vždycky velice vděčná, když dokážu brečet, je to velice úlevný proces.
Nejvíce mě stresuje neustálé znejisťování a devalvování všeho a už nemám vůbec nervy abych se nechala od někoho poučovat a ponižovat, 2022 by mělo myslím si tento problém ukončit.
Jinak já také věřím, že každá bytost se dá napravit. Jak jsem viděla, v galaxii i mimo Galaxii existují nápravné vězeňské planety a zařízení, kam bych z čisté lásky přemístila všechny ty mimozemské zločince, i ty lidské zločince, ovšem vzhledem k době dožití lidských zločinců, se tam možná vypraví až posmrtně, poté, co budou odsouzeni a popraveni tady na Zemi. Protože minimální trestní sazba je tu 500 let a u valné většiny z nich je to spíš na několik desítek tisíc let vězení.
"Také věřím že nikdo se jako ,,hajzl nenarodí,, vždycky je tam nějaký důvod."
Tuto tezi jsem opustila, věřím v cca 10% infiltraci temných bytostí do naší rasy, jak byla vyobrazena např. ve filmu Oni žijí! z r.1988, takže jsem přesvědčena, že mnoho bytostí nemá lidskou duši, nebo je to vrh nějakých prokroucených háďat, co tu mají získat zkušenost, než zemřou, ale nevěřím, že budou pokračovat jako budoucí lidské generace.
" Ti primitivní přechází do útoku, ti chytřejší utečou a ti moudří se ptají na příčinu a hledají řešení"
Jsem primitiv, neutekla jsem před NWO do hrobečku, ani do blázince, našla jsem příčinu, zpráskala řešení a velice doufám ve 2022 :-)
Kdy se snad už konečně budeme moci se všemi těmi příšernými okruhy jakési mystiky, fyziky a psychologie opřít o někoho, kdo má větší rozhled, než my.
Už nevěřím v duchovnu nikomu a ničemu. Nikdo není schopný pochopit životní zkušenosti někoho jiného.
Každý bude vždy mluvit ze své pozice, ze své zkušenosti.
Moje tolerance jde dolů, myslím si, že zbytečně tolerujeme to, co už se tolerovat nedá.
Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Anael, 29. 10. 2021 12:04)Ani ,v jednom se pleteš a to velice, rozhodně nejsi primitiv. A rozhodně žádný primitiv není mezi starseed, a to ty evidentně jsi. Člověk aby přežil všechny ty hrůzy musí mít odhodlání, musí umět strategii, správně se rozhodovat v daný okamžik, víru v sebe ,naději že to dopadne dobře a obrovskou odvahu a energii aby to ustál. Jsi vítěz, pomohla jsi. Nikdo nemá tušení kdy a jaký bude konec. Já také věřím a nevím ,doufám a snažím se tvořit lepší budoucnost ,mám naději tím spíše když vidím výsledky. Nikdy nedostaneme zkoušky abychom je nezvládly, zvládneš to také, zvláště když už víš že je nás tu spousta.,
Re: Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Anča, 29. 10. 2021 12:14)
Ten primitiv nějakým způsobem opravdu jsem, ale jsem asi starseed primitiv - podle vlastního příběhu inkarnace původem z GF - vnímám to tak, že jsem musela zabrat s hlubinnými primitivními záležitostmi, kdy se mi hezké civilizační ideály osekaly až na ty naturální primitivní základy, jak jednat když. Když mě někdo napadá, když mě chce někdo zabít ... :-) Jsem přesvědčená, že jsme strašně načančaný, naducaný a ve výsledku prolhaní a oblblí a myslím si, že v budoucnosti budeme výrazně ustupovat od přehnaně humánních, dobromyslných a idealistických vizí. Je to totiž příšerný nástroj proti nám, který vede k našemu mnohem většímu utrpení a úpadku, než kdybychom se od začátku vyvíjeli bez humánních ideálů.
Jsme zvyklí lhát, i sobě a říkat tomu láska. Pak na tom parazitují zločinci.
Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Tomáš, 29. 10. 2021 12:20)Musk je velice nebezpečný není to loutka, stojí za ním průmyslový konglomerát temných. Má falešnou identitu tělo kroshybrida a duši dábla, on je vůdce temných, přetvařuje se a získal si hloupé lidi.. Normální člověk to vycítí když se na něj podívá.. s takovými žádné slitování...
Re: Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Tomáš, 29. 10. 2021 12:29)Podobnej je i krozhybrid Mark Zuckerberg vlastník faceboku, ale myslím že mnohem horší a opovrženihodní jsou lidští vládci co kolaborovali a zradili svůj druh. V té souvislosti je zajímavé že Reptiliáni kteří s temito lidskými zrádci spolupracují , jimi pohrdají.
Re: Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Petr, 29. 10. 2021 13:21)
To je přesně ono, Tomáší. Takový pocit jako bys právě spolkl švába, když se na Muska podíváš. Ten pocit se mi nestává často. Myslím že Cukrberk je jen klasický degenerát z nejmenovaného etnika, nic víc. Musk je jiný případ.
Na youtube je jeho životopis. Sice poněkud zfalšovaný, ale i tak stojí za to.
Vypadá to že se plácal od ničeho k ničemu, pronajímal studentům barák na velké chlastačky (alkoholizmus!) a tím si vydělával, ten náš lidumil.
A pak najednou byl miliardář, údajně zbohatl na internetovém bankovnictví PayPal. Pro změnu bankovní bezhotovostní šmelina.
Jakmile někde bylo nějaké svinstvo, tak se na tom chlapec přiživil, stejně jako Gates.
Ale na Muskovi je něco podivně ne-lidského.
Re: Re: Poděkování
(Adela, 29. 10. 2021 17:18)Pani ANICKO plne souhasim s vasim nazorem take to tak citim
Re: Re: Poděkování
(Kristýna , 29. 10. 2021 19:10)
Ančo, už chápu, proč pořád píšete o tom kultickém šoku...
Ještě se tu ani neobjevili oficiálně a už jsou v nemilosti.... A ta hysterie jenom kvůli kontaktu na dálku mi taky přišla lehce nafouknutá...
No jak se říká : "Každý dobrý skutek je po zásluze potrestán ".
Re: Re: Re: Poděkování
(Anča, 29. 10. 2021 19:39)
Ano, on je to veliký problém. Kupříkladu ten děs, ta obrana, pak úleva a nadšení, šok z reality, která je tak vtipná a člověk se směje a směje a pak mu třeba taky hrábne.
Ono to není tak jednoduché. Proto si myslím, že začali ten mimosmyslový projekt, aby lidi více připravili.
Re: Poděkování
(Petr, 29. 10. 2021 9:18)
Doufám že máš pravdu Aneal. To by pak totiž bylo k ničemu, že zachránili děti z tunelů, a přitom celou indigovou generaci dětí by pak nechali napíchat. To by lidstvo bylo ztracené, bez těchhle starseeds, co to tu sem přišli zachraňovat, ale nemohou se brátnit protože jsou ještě děti.
To že injekce obsahují nějaké černé ostnaté chuchvalce neznámého původu, bylo uvedeno už před pár měsíci v "Poselství stvořitele".
U nás se propaganda rozjíždí naplno, dokonce už i zmr.Kalousek se vytasil. Tak doufám že to už je jen setrvačnost chcípající kobyly. Ikdyž to vypadá že oni mají sil pořád dost.
Re: Re: Poděkování
(Anael, 29. 10. 2021 10:49)Ahoj, Starseed nejsou jenom malé děti , Především Starseed by se nikdy oočkovat nenechali, umí si poradit a nikdy nenechají očkovat své děti. Mluvím ze své zkušenosti. Většinou se rodí ve vědomých rodinách. Jde jen o to pochopit že mohou pouze vyhrožovat, jinak nic. Chápeš že proti tvé vůli je to trestné? Je to protiprávní. Nesli by za to trestní odpovědnost. Proto nechávají lidem podepisovat ,že s tím souhlasí.
Re: Re: Re: Poděkování
(Andrea, 29. 10. 2021 11:51)Anael ale u nas na Slovensku je schvalene zakonom povinne ockovanie od 31.12.2021 malo to byt uz od 15.11.2021 ale to teraz zmenili. Mam kamaratku lekarku a ta mi tiez hovorila ze uz verbuju zdravotne sestricky , take ockosvine, ktore budu ockododavkou chodit po skolach a ockovat....Poslanci schvalili ze v skolach bude zdravotne zariadenie , co je vlastne ta ockoambulancia...A v detskych domovoch to iste..... A este som sa Ta chcela opytat, kedze velmi rada citam Tvoje prispevky, citis alebo vies co bude s autistami ? Mam 20 rocneho, ale bohuzial ma agresivne ataky a bojim sa ho dat do ustavu aby ho tam stale netestovali a neockovali ako to u nas automaticky v ustavoch vsade robia...A naozaj nam - mne a 7 rocnej dcere ide niekedy o zivot doma....Budu mimozemske civilizacie liecit aj postihnutych?
Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Anael, 29. 10. 2021 12:18)Poproste právníky , určitě najdou řešení ať se spojí do koalice se světovými právníky, kteří k tomu mají veškerou dokumentaci. Spousta informací je k nalezení na otevrisvoumysl.cz. Co se týká autismu ,je to složitější. Vrátím se k tomu později, tedˇnestíhám, omlouvám se.
Re: Re: Re: Poděkování
(Petr, 29. 10. 2021 13:15)
Nesouhlasím Anael, že starseeds jsou převážně ve vědomých rodinách. To je teorie, nikoliv praxe.
Stejně jako pokročilé světelné bytosti se rodily do těch rodin s nejtěžší karmou, aby jim pomohli.
Jenže to většinou dopadlo tak, že je rodina totálně zničila, udělala z nich trosky, alkoholiky, sebevrahy, bezdomovce.
Takhle to na té temné planetě fungovalo.
Mluvil jsem tu o svých příbuzných co mají malé starseeďata, a nechovají se k nim dobře. Ačkoliv příbuzní byli docela pokročilí, v mládí viděli aury, dokonce jsem od něj před lety vyslechl přednášku o tom jak dokázal vidět jak funguje časoprostor, jak se svinuje do sebe a zase rozvinuje (nerozuměl jsem mu ani zbla, ale teď mi to připomíná co nám tu popisuješ ty).
A přesto všechno se k nim chovají nehezky, jedno rozmazlují, na druhé kašlou. Úplně jako kdyby přišli o rozum. A před lety to byli skvělí lidé, ale nějak totálně zpitoměli.
Otázka taky je, kde by měly ty starseeďata brát tolik vědomých rodičů? Přišli sem právě proto, že populace je tisíce let debilizovaná reptiliány a už si z toho neumí pomoct. Takže bych si to nějak neidealizoval, naopak často přichází do karmicky velmi zatížených rodin.
Re: Re: Re: Re: Poděkování
(Anael, 29. 10. 2021 13:33)Petře asi máš pravdu, opravdu ty počáteční co jsem přišli byly v těžce karmicky zatížených rodinách. Šli jsem s tím do toho že třeba i zemřou aby těm svým rodičům pomohly a jejich karmu pomohly vyčistit. Některým se jejich úkol povedl, jiným ne. Většinou než jsem jdete vše vypadá tak snadně než zapomenete. Proto je důležité neustále mít vedení, vnitřní vedení abys nezapomněl co dělat. Musíte mít silnou vůli a odhodlání, věřit si ,vědět že lidské zákony nejsou nad zákony ,,stvořitele,,. A taky vědět že ten obal AVATAR ve kterém jsi se dá vyměnit, že duše je nesmrtelná. Pokud je snaha najde se i spojenec co dokáže pomoc tam, kde ty už nemůžeš ,kde končí tvé kompetence. Každá planeta má své Strážce . Každý Strážce má své kompetence ale také napojení dál.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: co dělat prakticky?
(jarulinka, 29. 10. 2021 22:43)