Aktuality 20.7.2021
Komentáře
Přehled komentářů
"Hodně mimozemštanů co k nám lítá se směje jak jsme hloupí, mají zakázáno lidi kontaktovat , ale často to porušují hlavně turisté jsou na nás hodně zvědaví. "
To máš odkud Tome? Vlastní zážitky, nebo odněkud načtené?
I když to možné třeba je, tak bych to takto černě neviděla.
To by byly hodně cynické turistické zájezdy, protože kontakty s mimozemšťany jsou pro lidi velice život převorávající zážitky a pojímat planetu lidí uzurpovaných reptiliány jako výletní ZOO na krmení zvířátek … nějak mi to nesedí.
Ani, že by se nám nějak vysmívali, že jsme hloupí - my jsme byli v karanténě, odříznutí od ruchu galaxie, ale máme tady stráž z Galaktické federace a navíc tato planeta a lidstvo bylo a stále ještě je v dramatické situaci - a do toho, abychom byli hloupí, jsme byli násilně manipulováni temnými.
Asi by ses taky nechodil smát opičkám s holýma rukama, které jsou terorizovány krokodýly vybavenými laserovými zbraněmi, jak jsou ty opičky hloupé...
Myslím si, že je v Galaxii přeci jen větší etika běžného provozu a pokud skutečně dochází k něčemu takovému, o čem píšeš, tak to bude spíš nějaká nezvedená cháska z galaktické mafie.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A
(Tomáš, 28. 7. 2021 14:54)Ahoj, já se ufo zabývám už dlouho ,dobrý je náš kontaktér Pavel Roško. Ten vesmírný turismus je hodně rozšířený , těch případů je hodně co si pamatuji ve Francii stařík pracoval ve vinohradu přistál talíř s rodinkou ze souhvězdí psa od nějaké hvězdy a tak si popovídali , chudák z toho byl vyšinutej a vše nahlásil na policii. Často kontaktují člověka který je sám v krajině, beze svědků mu pak těžko někdo uvěří.. Já si nemyslím že by byli špatní ,ani ti co jsi o nás myslí že jsme hloupí , aspon jsou upřímní. Ono když nám mozek funguje na 20% výkonu tak se ani nedivím. Jsme tady na Zemi v takové ZOO ,nebo někdo říká ve vězení a spousta mimozemštanů nás chodí očumovat. Galaktická rada se tváří že nás chrání jako rozvojovou civilizaci, ale já ten pocit nemám. Reptiliani ovládají naše vlády a brání jak technickému tak duchovnímu pokroku ,podporují pouze rozvoj sledovacích technologií k ještě většímu zotročení lidstva, chovají si nás na energii kterou odsávají z našich energetických těl , tím jak jsme odpojeni od našich těl a podvědomí tak si nic neuvědomujeme. Pak se z této životní božské energie vyrábí palivové články a s těmi se ve vesmíru kšeftuje , doporučuji se podívat na film Jupiter vychází.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A
(Tomáš, 28. 7. 2021 22:23)
Tak já jsem nadšenec serialu Startrek, jeho autoři byli ve spánku napojeni na pozitivní ufouny a ti jim dávali inspiraci , tak že uvedené mimozemské rasy jejich povahy a způsob života jsou skutečné , byla to příprava lidstva na vesmírný věk a zapracování do kolektivního vědomí. Nyní se tak 10let už takové seriály netočí , dnešní mocní s námi mají jiné plány. Točí se filmy o superhrdinech ,kteří jsou mutanti a to se dnes děje vakcina RNA.
Pokud pracuješ pro Galaktickou federaci patrně jsi to Tvá duše zvolila už před narozením a je to tvůj úkol, ale je třeba vidět širší souvislosti. Můj zdroj jsou hlavně indiani těm věřím a něco i sám. Zrovna s tou Galaktickou federací a radou to je takové všelijaké , něco jako naše OSN ,jsou tam zástupci všech... Indiáni se raději obrací do vyšších světů nad 8D tam už je jen láska. Rasa Ebe je z 12D jedna z úrovní bytostí světla plasmatické povahy vzhledu humanoidů. Bohužel žádné dobré zprávy nemám poslední o zařízení Harp ,které způsobilo u nás tornádo i nynější bouřky , které jsou umělé a vznikají těsně nad povrchem čímž jsou údery blesků silnější, mají v nás vyvolat strach na úrovni podvědomí a narušit i kvantovou DNA a snížit vibrace. Zařízení v Cernu je v současnosti nejstřeženější vecí na světě Ebe se nedokázali ani přiblížit po útocích museli regenerovat svou lod. Cern manipuluje s časem a prostorem destruhuje hmotu a prolamuje se tak do dalších spodních dimenzí otvírá brány do spodních světů a z nich přichází temné rasy, které nikdo ani nezná, dále tímto narušuje a rozkolísal již tak slabé magnetické pole země. Velice se tímubližuje Zemi pokud tedy vyhráváme zachranme Zemi i sebe zničením urychlovače částic v Cernu, zničením Harpu a zničením chemtrainsových letadel. Pokus komunikuješ s Galaktickou federaci co na to řeknou?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A
(Tomáš, 29. 7. 2021 13:02)Jak jsem uvedl zařízení v Cernu je v činnosti a ubližuje Zemi ,strhává její vibrace dolů narušuje magnetosféru , časoprostor no je toho hodně. Pokud jsi ho řešila v rámci jeho účinků na svou osobu a jeho eliminace tak je to sice pěkné ,ale nic to nemění. Pokud GF chce pomoci tak je informuj o tomto zařízení jak škodí Zemi - mohou se předvést.. Ohledně jiných zařízení umístěných v podzemí dávnými mimozemštany například v Rumunském pohoří Budsega , které zkoumá americká armáda s reptiliány, naštěstí tato zařízení jsou tak vyspělá že si s nimi nevědí rady, z této strany nám tedy nebezpečí zatím nehrozí. Urychlovač v Cernu je složen ze tří urychlovačů nad sebou se zaváděcí dráhou ,tedy tři šestky nad sebou , uprostřed je na povrchu rujna Apolonova chrámu. Také před dvěmi lety proběhla zpráva že hlava Nefertity byla převezena z Káhirského muzea do Vatikánu k papeži a pak do Cernu. Také je v Cernu bronzová socha Šivi v jeho vesmírném tanci ničitele, konají u něj obřady..
Ahoj
(Anael, 29. 7. 2021 14:45)Už jsem to vlákno přerušila, bylo dlouhé. Zkušenosti práce CERNU mám také za sebou hlavně v jejím počátku kdy jsme tu vychytávali katastrofy které by se udály se Zemí ,když s tím ještě neuměli zacházet. Někteří z vědců na to byli upozorněni a myslím že nějaké pokusy už vynechaly. Co se týká HAARP to je kapitola sama pro sebe. Ostatně myslím, že to pociťujeme téměř všichni dostatečně. Já si myslím, že nejsou až tak důležité prostředky jako ti ,kteří je ovládají. Pokud tu prostě bude někdo se zlým úmyslem, tak se podle toho bude chovat. I kdybychom ty stávající deaktivovali nějakým způsobem, pokud oni nezmění způsob chování a jednání tak to je marné. Vždycky mohou vymyslet něco jiného. Pokud je někdo technokrat a chybí mu to lidství pak je těžké mu něco vysvětlovat. Tihle lidé se musí přesvědčit sami na vlastní oči nebo kůži ,že existuje ještě něco co je nad jejich rozumové chápání.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A
(Anča, 28. 7. 2021 15:57)
No já jsem se zase o UFO nikdy až tak intenzivně nestarala, i když nějaké informace jsem taky měla, teoreticky jsem vlastně nijak zvlášť vybavená nebyla, od tzv. konspiračních teorií jsem se taky držela spíš dál, i když jsem taky něco věděla.
Natvrdo se mi celá válka o lidstvo ukázala v r. 2015 ke konci roku, začala jsem komunikovat s Galaktickou federací a bojovala s nimi jako psychický bojovník operující v podzemních systémech a sluneční soustavě myslí - válka to byla brutální a krutá, odpouštění jsem poslala k ledu a bojovala do padnutí, byla jsem připravená na smrt. Proto jsem nadšená, jak se věci mají v současnosti.
To, co popisuješ, je minulost.
Možná to tak dříve bylo, skutečně nás chtěli umučit na konci věků, zabít naše duše, rozemlít nás, shrábnout naše energie našich duší a pak bychom přestali existovat v časoprostoru, jako lidi. Ale jejich plány byly tak extrémně zvrhlé a my bojovníci tak silní a v takovém právu, že se Stvořitel postavil na naši stranu.
Věci už jsou jinde. Planeta se dostává z dimenzionálního pádu, ve kterém byla posledních cca 12 000 let a stoupá vzhůru. Přestaneme být vězení. Těch dějů a příběhů, co toho bylo - fůry.
Ten náhled, který máš, je beznadějný a myslím, že to pochází od nějakých iluminátů, může to být falešný zdroj.
Je hodně takových lumpů, co ti vykreslí galaktickou realitu tak, abys neměl naději.
Většinou se ale nezmiňují o etice, o Galaktické federaci, o lásce, o bytostech vyšších dimenzí - těm nejsme jedno, ostatně mnozí z nás jsou tady na misi.
Pavel Roško má u Eli Staníkové rozhovor (dlouho o něm nebylo slyšet) a ten tam tento princip taky popisuje - že takový dalajláma by se taky narodil, nenechalo by ho to v klidu, co se tu děje.
A o tom to je - to, co říkáš, je popis temné strany, našich odpůrců, galaktické mafie - to jsou ale zločinci, nedá se podle nich posuzovat celá galaxie. Nehledě na to, že se tu angažují i nad - galaktické síly.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A
(Anča, 29. 7. 2021 8:57)
Já jsem Haarp a Cern řešila už před roky, naposledy v r. 2019, tehdy jsem se musela přes tyto technologie rozumem a psychikou, duší, probojovat, musela jsem je zvládnout tak, abych se jich nebála a dokázala je odnegovat.
U CERN jsem měla třeba zkušenost, že zpomaluje a protože jsem byla vysokofrekvenční, tak mne to zařízení brzo přestalo chytat.
Pak jsem zjistila, že existují daleko větší a nebezpečnější technologie v podzemí mimozemského původu a nakonec, že jsou v podzemí naší planety ještě vesmírné systémy, až miliardy let staré a ty že jsou nejmocnější a nejvýznamnější.
S temnými zrůdami z otevřených portálů jsem se rvala roky a řídím se vlastními vjemy.
Nemám zájem, aby se ten stav udržoval pořád stejný a jak jsme vyhráli, už tady ty temný neřádí a pokud, tak jen v omezené míře.
Není to sranda a z tý války už jsem vyčerpaná, proto mám radost, že se věc zadařila, protože pořád škrtat o smrt a být jednou nohou v hrobě už mě nebaví.
Neím, kde se pořád bere tolik negativních náhledů, jak se věci mají a kdo pořád pomlouvá Galaktickou federaci - jak je znám, jsou milionový.
Bylo by skvělý s nimi být v kontaktu i reálně.
Jsou nám nejblíž.
Re: Ahoj
(Anča, 29. 7. 2021 15:41)
Díky Anael za příspěvek - já myslím, že každý, kdo je takto senzitivní, se s tím CERNem, nebo spíš LHC, nějak musel poprat.
Zajímavé je, že velký hadronový urychlovač měl oficiální premiéru 10. 9. 2008 a to je taky doba, kdy mi poprvé "přeskočilo", začaly na mne mluvit hlasy, tenkrát jsem neměla páru, že si nějací mocipáni hrají s polem planety země a všelijaká mimozemská verbež se snaží psychická média stáhnout na špatnou cestu.
I Silva říkala, že se jí věci začaly dít 2008. S tím CERN to jednoznačně souvisí.
Tehdy se začaly dít věci.
Tenkrát jsem to ale absolutně nechápala, myslela jsem si, že jsou to duchové.
Re: Ahoj
(Tomáš, 29. 7. 2021 22:48)Souhlasím ohledně Harpu lze ho použít pro dobré účely k zajištění vysoké produkce v zemědělství. Číňané s ním zavlažují poušt Gobi a dosahují skvělých výsledků vysazují na ní lesy.. Vlny Harpu ovšem škodí Zemi. Co se týká urichlovače částic v Cernu to je čistě destrukční zařízení, nikdy nemůže sloužit k něčemu dobrému, pracoval tam náš profesor Rak. Potřebovali ty nejlepší vědce ,aby dosáhli maximálního výkonu urychlovače a s tím byly asi před dvěma lety velké problémy, to však vyřešili a nyní zařízení scela ovládají temní mágové s armádou a reptiliány..
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A
(Anča, 29. 7. 2021 12:00)
A ještě k tomu Star-trek - já ten seriál moc neznám, i když rámcově samozřejmě tuším, jako dítě mne to ale i nudilo a pokud to mlhavě tuším, ty rasy byly ošklivé a nudné, strohé, všichni v kombinézách a stejní. GF vidím úplně jinak - je to barevný svět různých ras, ale i osobností, 5D je tam naprosto běžné, jsou mírumilovní a soucitní, nestydí se přirozenosti, jsou honosní v pozitivním slova smyslu, lidštější než my.
Připodobňování k 3D EU, nebo OSN je velice liché - jejich diplomacie je přeci jen někde jinde. A způsob uvažování taky.
GF negativně hodnotila jedna skupina z Taigety, resp. konkrétně nějaké medium Swaruu, bylo to u Eli Staníkové, já nevím co si o tom mám konrétně myslet, je těžké posuzovat jaký kdo je, když je to všechno velice abstraktní a nedá se to reálně nijak hodnotit.
Všichni jsou jen media.
Podle mých zkušeností je Galaktická federace poměrně přátelská, má svoji etiku, jsou velice soucitní, moudří, láskyplní, mají smysl pro humor, žijí ve standardu 5D, což je i náš cíl, pro nás nemá smysl stoupat kamkoliv výš v současné době, i když s bytostmi ještě vyšších dimenzí samozřejmě komunikovat můžeme.
Je i možné, že je vícero všelijakých skupin a ne všechny mají stejnou filosofii - ač je svět lásky a soucitu cílem, tak já jsem zažila potřebu být bojovník a ze všech stran, např. i od té Swaruu bylo všude slyšet jenom - láska, láska, láska, až jsem si říkala, to je chcete přelásečkovat, nebo jak to chcete udělat? Věděla jsem, že tyhle určitě nepřesvítíme, že je nutné jít do boje, ale o tom nikdo moc nemluvil.
Těžké soudit - jen doufám, že se skutečně dočkáme oficiální komunikace.
Pro Tomáše - CERN atp.
(Anča, 29. 7. 2021 13:30)
Tome, oni (GF) o CERNu samozřejmě vědí - o tom je nemusím informovat. Obecně mě můžou spíš informovat oni, je toho hodně, ale moje hlava už je unavená z toho všeho, co se semlelo a přijímat nové informace už jsem méně ochotná a v současnosti skutečně spíš odpočívám.
Já ti můžu říct jen to, co jsem zažila - nechat vybouchnout CERN hlavou skutečně nedokážu. Ale zažila jsem, že moje vědomí stahovali do toho zařízení CERN, vnímala jsem ho jako energeticky velice nepříjemné, drásající a naváděcí k monumentalitě a agresivitě války, zároveň otupující a zpomalující a toho Šivu jsem v tom vnímala jako vůdce těchto vědátorských negativních projektů, byla to taková jeho hračka, díky které rozvíjel reverzní inženýrskou vědu za pomocí pozemských vědců v utajení a kazil lidi.
Od CERNu jsem se později dostala dál, přestala to řešit, přestalo mě to pronásledovat.
Jestli bylo to zařízení oslabeno, či se to týkalo čistě mé osoby, nevím.
Můj pocit z toho je ten, že CERN už není důležitý a Šiva a jeho vliv byl velice významně oslaben v době dejme tomu minulého roku a tohoto roku.
Ty podzemní systémy vesmírného původu jsou extrémně kvalitní a inteligentní a jak jsem to viděla, běhá v tom zákon a inteligence našeho vesmíru, která je samozřejmě napojená na kosmický zákon jako takový a co se naprogramuje v těchto vnitřních systémech, je zásadní a má to následně vliv na děj na této planetě.
CERN je proti tomu jen menší rušička a to značně nespolehlivá, je to krám.
Ale byl to krám pro potřeby temných, s tím souhlasím - kdyby se podařilo v těch vnitřních systémech nastolit kosmo převahu temných, asi by bylo možné pomocí CERN nadělat mnoho obrovského utrpení, škod a navození disharmonických frekvencí, otevření negativních bran atp.
Ale protože se ve vnitřních systémech planety a vůbec v jejím vědomí usadil kosmický zákon ve prospěch nás, tipuju, že i ta technologie CERN je značně oslabená.
Ono to s Galaktickou federací hlavně nefunguje tak, že je poinformuju o strastech světa, zaúkoluju je, dám si v klidu kafe a počkám, až to zařídí. Vše, co mne trápilo a chtěla jsem zlepšit, jsem si s nimi, za jejich podpory, oddřela magicky, hlavou, srdcem, duševní prací a bojem. Začátky byly hodně technické a otřesné a musela jsem se prát s těmito destruktivními technologiemi, vše jsou to ale psychické zážitky dimenzionálního charakteru. Nic ověřitelného a hmatatelného.
Výsledkem ale je daleko větší klid a mír, mnohá nebezpečí se podařilo odvrátit, nevypukla válka.
Těchto "programátorů" mysli na planetární úrovni operovalo mnoho a naše vklady a vůbec modlitby, meditace a úvahy všech lidí, kteří se o tyto věci zajímají, se započítaly do vědomí planety a celkově zlepšily dimenzionální poměry našeho světa.
Nemá smysl trvat na nějakých starých děsivých informacích jako na pravdě, protože v současnosti jsou měsíc staré informace už zašlé a vše už mezitím může být jinak.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A
(ŠarMa, 27. 7. 2021 17:02)
Nezfalšované záznamy jsou viditelné i dnes, pokud se člověk nedívá indoktrinovanou optikou, nebyl zde pouze život obrů jak humanoidních, tak zvířecích a rostlinných, ale před nimi tu byl život titánský - ve zkamenělé formě viditelný doteď a dochovaný v legendách a védách (křišťály pocházejí z původně živých organismů)
Teorie planety (může být odvozeno z kořene slova pláň) jako placky pochází z dob vyspělejších lidí a podporující argumenty jsou významné. Také záběry Slunce, za kterým plují mraky podporují tvrzení, že není tak daleko, jak "věda"tvrdí...
Chronologie dějin je dle nedostatečně utajených faktů ještě odlišnější než odlišné...
Doporučuji pro zvědátory začít prací prof. Fomenka a Nosovského s podporou génia Garry Kasparova ad. ohledně zfalšování počítání letopočtů a falšování historických knih jezuity.
Kompletní historie lidstva a planety je naprosto jiná, v pohádkách je více pravdy než v učebnicích dějepisu, zeměpisu, fyziky, jazykovědy...
Kostely, katedrály, mešity, tibetské věže (ohromné stavby po celém světě) byly používány jako elektrárny na atmosférickou energii atd., pravěk nebyl v pravěku, před necelými dvě stě lety se odehrála po celém světě tzv. bahenní potopa, kdy 4-6metrová vrstva jílu zakryla první patra staveb umístěných i na vyvýšeninách, takže to nemohlo být způsobeno rozbahněnými povodněmi... Těch důkazů a témat je nepřeberně...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A
(Anča, 28. 7. 2021 8:45)
Přesně, taky o tom sním, že se jednou dozvíme skutečnou pravdu - je mnoho psychických médií, starých spisů, překladů, úvah … ale pořád neexistuje nic prokazatelného.
To bude až když budeme mít možnost snímat info pole pomocí mimozemských technologií - a bez souhlasu mimozemšťanů to nepůjde.
Snad se dočkáme a nebude to trvat až tak dlouho.
Bylo by to skvělé, mít tu možnost vidět, jak to všechno bylo doopravdy.
Otázka je, co psychicky sneseme.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A
(ŠarMa, 28. 7. 2021 16:42)https://www.youtube.com/watch?v=Qspq0uOHPGQ&list=UUw-EWYcPRcCGcrXapuvvdhw&index=1
Re: A
(korendor, 21. 7. 2021 11:53)V Prokopském udolí již za války v tunelech hospodařili Němci a zřejmě není zdrávo nahoře,kde mají plot,ty žiletky přelezt a něco zkoumat..
Re: Re: A
(Alena, 21. 7. 2021 12:39)dobre vediet. liezt tam by mi nenapadlo, len som videla to oplotenie a verim, ze nieco sa tam dialo, bolo to niekedy koncom minuleho roka, alebo zaciatkom tohto.
Pyramídy
(Monika-Kuschel, 21. 7. 2021 10:56)Teším sa tvojim videám Silvy. Dlho som len pozorovala a neozývala sa. No už keď si našla tie pyramídy na Morave, tak sa už ozývam a píšem ti. Vnímam veci veľmi podobne ako ty. Akurát že ty si vynálezca a bojovník a ja som strážca (energeticky vyrovnávam a opravujem, tak kde vznikne nerovnováha). Môžem vysvetliť ak budeš chcieť. Komunikujem hlavne s prírodnými bytosťami a stromami. Pomocou stromov a jedných malých ľudkov zo Slnečného údolia dávame do stromov a ich internetovej koreňovej siete milosť, lásku, milosrdenstvo. Ak sa potom niekto dotkne takého stromu, naplní sa milosťou a láskou. Spravili sme už v apríli pyramídu pomocou živlov v ktorej je Trenčín, pred časom sme ju roztiahli po Poľsko, Ukrajinu, Moravu, Maďarsko. Už od malička som cítila, že mám bývať v Trenčíne, tak som sa tam presťahovala, keď som vyrástla. Všetko bolo také "jednoduché" - nenásilné, prirodzené.... Poznám v mojom okolí viac pyramíd, v ktorých je ukryté "tajomstvo". Bolo mi dovolené do nich nahliadnuť. Rada budem aj naďalej spolupracovať.
Re: Pyramídy
(Alena, 21. 7. 2021 11:52)Tak ještě jednou. Jak pročítám všechny komentáře chce se mi plakat úlevou. Sešla se tady parta naprosto úžasných lidí. Každý jsme jiný a máme možnost se s ostatními podělit a obohatit. Snad nám vesmír umožní setkat se víc než ve dvou v místě bydliště. Modlím se už nějakou dobu za vznik pracovních skupin, které pomohou Matku Gáju osvobodit a přinést mír a lásku pro všechny. A.
Re: Re: Pyramídy
(Tomáš, 21. 7. 2021 18:35)Moje řeč, pracovní skupiny po celém Česku, Slovensku a pomáhat matce Zemi. Přestat konečně řešit sami sebe, jak na sobě musíme pracovat na to jsme měli tisíce životů a většina z nás to už dávno zvládla jen se rozpomenout až bude ten pravý čas..
Re: Pyramídy
(Juraj, 22. 7. 2021 7:17)
Dakujem(e).
Mozem poprosit o kontakt? Radi by sme sa ucili ...
Vdaka!
mk34sk@gmail.com
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A
(Anča, 28. 7. 2021 8:40)